أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۶۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، تعداد مصدومیت ها و محرومیت های پرسپولیس آنقدر زیاد شده که درخشان و دیگر اعضای کادرفنی این تیم را در آستانه رویارویی با سایپا به شدت نگران کرده است.

هادی نوروزی دچار مصدومیت از ناحیه کشاله بوده، حمید علی‌عسگر به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و آماده بازی نیست، محمد نوری به شدت از ناحیه شکم دچار درد شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است، رضا حقیقی به دلیل 3 کارته بودن محروم است.

حسین ماهینی از سوی سازمان لیگ قادر به همراهی با پرسپولیس نیست، کفشگری دچار مصدومیت بوده و در تمرینات 2 روز اخیر شرکت نکرد و دغاغله همچنان مصدوم است. این در حالی است که مهرداد پولادی و رضا نوروزی هم کماکان حاضر به همراهی پرسپولیس نیستند.

به نظر می‌ رسد سرخپوشان جدال سخت و نابرابری را مقابل تیم آماده این روزهای مجید جلالی خواهند داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها