أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۶۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی حاج‌اکبری هافبک پیشین استقلال در دهه 70 می‌گوید اگر این تیم در بازی با پدیده رضا عنایتی را دست کم بگیرد، قطعاً آرزوهایش برباد خواهد رفت و دست خالی به تهران بازخواهد گشت. این گفت‌وگو را بخوانید:

- بازی پدیده مقابل استقلال چطور خواهد بود؟

من پدیده را خوب می‌شناسم. تیمی یک‌دست است که از مربی خوبی هم بهره می‌برد اما پدیده علاوه بر حسن‌هایی که دارد، از وجود رضا عنایتی هم استفاده می‌کند و این یعنی هر لحظه می‌توان انتظار داشت که دروازه استقلال باز شود.

- اما عنایتی دیگر آن جوانی گذشته را ندارد.

من هم مثل شما فکر می‌کردم. زمانی که مربی مس کرمان بودم، رضا به جمع ما ملحق شد. در ظاهر او یک بازیکن معمولی سن‌بالا بود ولی در طول 90 دقیقه بازی متوجه می‌شوی که اگر یک لحظه او را رها کنند، زهر خودش را خواهد ریخت. رضا عنایتی یک لیدر بزرگ است که می‌تواند در بازی با استقلال آرزوهای این تیم را برباد دهد.

- شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اردوی خوبی در ارمنستان داشتند و بازیکنانش آماده هستند. این درست است که 3 باخت پی‌درپی را پشت‌سر گذاشتند ولی از لحاظ فنی در هیچ یک از آن سه بازی مستحق باخت نبودند. روی هم رفته استقلال هم حالا شرایط مناسبی پیدا کرده است.

- این روزها انتقادی که از استقلال می‌شود، عدم آمادگی ملی‌پوشان این تیم است.

خب بازیکنی چون آندو تیموریان به همه چیز رسیده است. او فصل گذشته بهترین بازیکن ایران شد و جام جهانی را هم تجربه کرد. حالا او انگیزه خود را از دست داده و کمی افت کرده است. آندو در زمین یک بازیکن تخریبچی و کارگر است و کرار و سایر هافبک‌ها به واسطه کارهای تخریبی اوست که می‌توانند خوش بدرخشند. اگر آندو آماده نباشد، کرار و سایرین هم دچار مشکل خواهند شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها