أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۲۶۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مهمترین‌ اخبار حوادث ۲۸ مهر
دستگیری سه سارق مسلح در ایرانشهر، سیل آزادراه چالوس-مرزن آباد رامسدودکرد، کشف 1009 سکه صفویه در داراب و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.
مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



دستگیری سه سارق مسلح در ایرانشهر

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدفرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایرانشهر گفت: سه سارق مسلح روز یکشنبه دردرگیری با نیروهای بسیج این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ 'محمد سارانی' یکشنبه شب افزود: نیروهای بسیجی از این سارقان دو قبضه سلاح کمری همراه با مهمات و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: سارقان دستگیر شده به همراه پرونده تنظیمی تحویل مقامات قضایی شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سیل آزادراه چالوس-مرزن آباد رامسدودکرد

مسافران حاضر در آزادراه چالوس در تماس با ایسنا از بارندگی شدیدی خبر دادند که با شستن کوه های اطراف این بزرگراه، باعث مسدود شدن مسیر و بازگشت خودروها در جهت مخالف مسیر بزرگراه شده است.

مسافران حاضر در آزادراه که از دیدن خودروهایی که در مسیر مخالف حرکت می‌کردند تعجب کرده‌ اند خواستار حضور نیروهای امدادی و پلیس در محل آزادراه شده و اعلام کرده‌اند که بر اثر بارش شدید باران و آبگرفتگی شدید در آزادراه چالوس- مرزن آباد، سیل در آزادراه مرزن آباد جاری شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف 1009 سکه صفویه در داراب

علیرضا پرویزی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان داراب گفت: این سکه های تاریخی در حین خاکبرداری با لودر از یک مزرعه در داراب وارد یکی از کامیون های حمل خاک می شود که راننده پس از اطلاع از این موضوع سکه ها را به منزل خود واقع در شهرستان زرین دشت منتقل می کند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/28/763490_683.jpg

وی افزود: با هوشیاری دستگاه های امنیتی و انتظامی و همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و دادستان محترم زرین دشت در بازرسی از منزل این فرد، تعداد 572 سکه نقره، 422 سکه شمشی (معروف به لاری) و 15 سکه طلا  کشف و ضبط شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حریق‌گسترده‌ساختمان در خیابان جمهوری

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان اداری و تجاری اظهار داشت در ساعت 7:9 امروز حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان 2 طبقه قدیمی واقع در خیابان جمهوری، خیابان ظهیر‌الاسلام خیابان آزادی‌خواه به سامانه آتش‌نشانی اعلام و 4 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود:  در ساعت 9:30 عملیات این حادثه بدون مصدوم به  اتمام رسید ولی خسارات زیادی برجا گذاشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دوئل خونین بر سر طوطی

ساعت دو و نیم 14 اردیبهشت ماه سال‌جاری جوان 30 ساله‌ای که از ناحیه گردن بشدت زخمی شده بود، توسط راننده خودرو پژو 405 به بیمارستان منتقل شد و راننده خودرو به بهانه پارک کردن خودرو از بیمارستان فرار کرد.

دستگیری راننده

با گزارش این واقعه به کلانتری 121 سلیمانیه، مأموران کلانتری در بیمارستان حاضر شدند و با مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته بیمارستان موفق به شناسایی خودرو پژو 405 مشکی رنگ شدند که راننده آن پس از انتقال جوان مصدوم به بیمارستان، اقدام به فرار کرده است.  در ادامه، مأموران کلانتری 121 به محل سکونت صاحب خودرو مراجعه و «محمدرضا» 26 ساله را در اتوبان آهنگ دستگیر می‌کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


یک جوان برای صدمین بار به زندان رفت

یک جوان انگلیسی به اتهام تیراندازی و فروش مواد مخدر برای صدمین بار به زندان افتاد و قاضی دادگاه او را به 11 سال حبس محکوم کرد. «دالان مادیگان» که در حال حاضر 27 ساله است، اولین‌بار در سن 14 سالگی به اتهام شرارت و سرقت دستگیر شد و به جمع مجرمان سابقه‌دار پیوست.

جوان انگلیسی برای صدمین بار به زندان رفت+عکس

این خلافکار کم‌سن و سال که کوچکترین تبهکار انگلیس لقب گرفته بود، از سنین نوجوانی تاکنون 100 بار به اتهام‌های مختلف پشت میله‌های زندان افتاده است. دالان مادیگان سال گذشته در جریان یکی از سرقت‌هایش تصادف هولناکی داشت که دچار قطع نخاع شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قطار مرد 50 ساله را له کرد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدبه علت عبور قطار مسافری تهران - تبریز از روی یک عابر ۵۰ ساله، این عابر در دم فوت کرد.

ساعت 7:04 صبح امروز بر اثر برخورد قطار مسافربری تهران - تبریز با یک عابر 50 ساله، وی جان خود را از دست داد.

صبح امروز مرد 50 ساله در شهر قدس در حال عبور از ریل قطار بود که متأسفانه متوجه رسیدن قطار نشده، بر اثر عبور قطار از روی وی، این عابر در دم فوت کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل فجیع شوهر با 12 ضربه چاقو

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به فرضیه پلیس درباره وقوع قتل، بررسی صحنه جرم برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
کشاورزی افزود: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن همسر مقتول به نام «سمیه ـ ت» 30 ساله را به اتهام قتل دستگیر کردند.
 
وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایتی شد اما با وجود شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش اقرار کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"گربه سیاه" مشهد در دام پلیس افتاد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدرئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي  گفت: متهم مذکور که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود و به اتهاماتي از قبيل اخلال در نظم عمومي، تيراندازي با سلاح، شرکت در نزاع، خريد و فروش گسترده موادمخدر، تهديد شهروندان، ضرب و جرح با انواع سلاح هاي سرد و ... تحت تعقيب پليس قرار داشت هر بار مخفي گاه هاي خود را تغيير مي داد.

سرهنگ شيرمحمدي افزود: درحالي که بررسي هاي غيرمحسوس براي شناسايي مخفي گاه «ج» معروف به «گربه سياه» ادامه داشت، ماموران به سرنخ هايي رسيدند که نشان مي داد وي در منزل زني که به لانه فساد تبديل شده است در بولوار سرافرازان مشهد حضور دارد بنابراين ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي با کسب دستور قضايي، او را در يک عمليات غافلگيرانه به دام انداختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آخرین اخبار از سیل مازندران؛
آزادراه تهران - شمال عامل اصلی سیلاب / یک نفر کشته شد

فعالیت سامانه جدید بارشی در استان مازندران از شامگاه یکشنبه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و شدت این بارش ها سبب بروز خسارت هایی به بخش های مختلف از جمله برخی مناطق مسکونی مسکونی و مدارس شده است.
 
رستم زوردی مدیرکل مدیریت بحران مازندران، میزان بارش مرکز استان را 76 میلی متر بیان کرد و گفت: این میزان بارش سبب آبگرفتگی برخی مناطق شهر ساری از جمله میدان خزر شده که در حاضر حاضر آبگرفتگی این میدان فروکش کرده است.

سل مازندران قربانی گرفت+عکس

وی میزان بارندگی شهرهای نوشهر و چالوس در غرب استان مازندران را 90 میلی متر بیان کرد و گفت: بارندگی در شهر چالوس سبب آبگرفتگی در حوزه شهری اشکاردشت و بخشی از خیابان 17 شهریور شده و موجب سرریز شدن آب رودخانه به داخل شهر شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها