يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۶۳۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با بیان اینکه هیچ طرحی برای افزایش قیمت آب و برق به‌صورت سراسری در نیمه دوم امسال مطرح نشده است، گفت: اینکه عنوان شده احتمال این وجود دارد که قیمت آب و برق در پاییز یا زمستان سال جاری گران شود نه‌تنها نهایی نشده، بلکه بررسی‌های اولیه هم روی آن نیز صورت نگرفته است.
علیرضا دائمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو درخصوص اظهار معاون اول رئیس‌جمهور به احتمال گران شدن آب گفت: در دولت طرح‌های مختلفی درخصوص اصلاح اقتصاد صنعت آب و برق کشور مطرح می‌شود؛ اما از آنجا که هر طرحی در این خصوص باید برای بررسی به واحدهای زیرمجموعه وزارت نیرو سپرده شود، تا امروز هیچ طرحی برای افزایش قیمت آب و برق به‌صورت سراسری در نیمه دوم امسال مطرح نشده است.
وی افزود: احتمال داده می‌شود که مصارف انشعابات پرمصرف مشمول جریمه‌هایی شوند که این مساله نیز نیاز به اتمام بررسی‌ها و ابلاغ از سوی دولت دارد که هیچ ابلاغی در این باره نشده است. دائمی خاطرنشان کرد: در صورت نهایی شدن جریمه پرمصرف‌ها بلافاصله از سوی وزارت نیرو اطلاع‌رسانی خواهد شد. اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور  هفته گذشته  در حاشیه مراسم روز جهانی استاندارد اعلام کرده بود،  برای رفع تنگنای کم‌آبی دو راهکار که هنوز به تصویب نرسیده است در دستور کار دولت قرار گرفته است که یکی از این موارد تغییر قیمت آب شرب در فصل‌های پاییز و تابستان نسبت به فصل‌های دیگر است؛ البته   در مورد آن هنوز تصمیم نهایی صورت نگرفته و چنانچه از سوی هیات دولت تصویب شود به اطلاع عموم خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها