أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۷۰۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
در پایان روز دوم بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، کاروان ورزشی ایران با یک پله نزول نسبت به روز نخست در جایگاه پنجم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، در پایان روز دوم بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون، کاروان ورزشی ایران با مجموع 42 مدال شامل 8 مدال طلا، 23 مدال نقره و 11 مدال برنز در مکان پنجم جدول مدال آوران قرار گرفت و جای خود را به ازبکستان داد.

در پایان این روز، چینی‌ها با 62 مدال طلا، 33 مدال نقره و 20 مدال برنز، اول هستند. کره جنوبی با 20 مدال طلا، 14 نقره و 20 برنز، دوم است و کاروان ورزشی ژاپن با 17 طلا، 17 نقره و 18 برنز در مکان سوم قرار دارد.

جدول روز دوم بازی‌های پاراآسیایی

ازبک‌ها در این روز با 12 طلا، 2 نقره و یک برنز در جایگاه چهارم و بالاتر از ایران ایستادند. کاروان ایران بعد از چین بیشترین مدال نقره را در بازی‌های پاراآسیایی کسب کرده است. ورزشکاران ایران امروز 3 مدال طلا، 15 مدال نقره و 8 مدال برنز کسب کردند. در واقع می‌توان امروز را روز نقره‌ای کاروان ایران نامید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها