يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۷۲۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
در حالی که برخی کشورهای اروپایی از "بازداشت و مجازات" شهروندان بازگشته از جنگ در سوریه خبر می‌دهند، دانمارک از این تروریست‌ها استقبال می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، در حالی که مقامات برخی کشورهای اروپایی شهروندانی را که برای جنگ به سوریه رفته باشد، در هنگام بازگشت از این کشور بازداشت می کنند، دانمارک از این تروریستها استقبال می کند و به جای بازداشت این افراد، تمام نیازهای آنها را هم برطرف می کند.

روزنامه واشنگتن پست در شماره امروز دوشنبه، با اعلام این خبر تاکید کرد که دولت دانمارک همچنین خدمات روان درمانی نیز در اختیار عناصر بازگشته از سوریه قرار می دهد و نیز به آنها برای یافتن شغلی مناسب و یا فرصت تحصیل در دانشگاهها کمک می کند.

برخی مسؤولان دولتی دانمارک نیز اظهار داشتند، آنچه کشورشان در این خصوص انجام  می دهد، باید الگویی برای تمام کشورها باشد، بدین معنا که باید این "جهادی" ها را به عنوان بخشی از جامعه پذیرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها