أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۷۴۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- کلا همه می‌دانند که وقتی عادل با بعضی از بازیکنان لج می‌کند، این لجاجت تا مدتها به بدترین شکل ممکن ادامه پیدا می‌کند. طی سال‌های اخیر دو بازیکن پرسپولیس یعنی شیث رضایی و صادقیان در لیست سیاه فردوسی‌پور قرار گرفتند و حسابی هم تاوان دادند. در شرایطی که بغض مجری نود نسبت به شیث پایان ناپذیر به نظر می‌رسد، او به بهانه حضور فرهاد مجیدی در برنامه‌اش دوباره دست نوازشی بر سر مدافع سابق سرخپوشان کشید. فردوسی‌پور در این برنامه سوال «به یاد ماندنی‌ترین گل فرهاد مجیدی» را به نظرسنجی پیامکی گذاشت که در آن گل‌های او به اتریش، العین و پرسپولیس انتخاب شده بود. در این میان طبعا استقلالی‌های زیادی به گل او به پرسپولیس در کورس با شیث رضایی رای می‌دهند و این یعنی یک حمله دیگر به سوم شخص غایب!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها