أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۷۶۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۳

تيم فوتبال ملوان نخستين دوره ليگ برتر را با هدايت محمد احمدزاده به پايان رساند. همان سال كه احمدزاده هواداران زيادي روي سكوها پيدا كرده بود و خيلي‌ها هواداري‌اش را مي كردند. به همين خاطر هم بود كه وقتي او را بركنار كردند و بهمن صالح‌نيا را به جايش نشاندند، فضاي ملتهبي روي سكوهاي اين تيم ايجاد شد. همه احمدزاده را مي‌خواستند و به انتخاب صالح‌نيا معترض بودند.
آن زمان صالح‌نيا در پاسخ به انتقادهاي هواداران، اين‌طور مي‌گفت كه من مربي احمدزاده بودم. اصلاً او بسكتباليست بوده و من باعث شدم كه فوتباليست شود.
اين ادعاي صالح‌نيا واكنش‌هاي زيادي در پي داشت و خيلي‌ها بسكتباليست بودن احمدزاده را تكذيب كردند. حالا اما با گذشت بيشتر از يك دهه از آن اتفاق عكس‌هايي منتشر شده كه از حضور محمد احمدزاده در تيم بسكتبال ملوان خبر مي‌دهد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها