أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۲۷۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال پیامکی این هفته برنامه نود به بیاد ماندنی ترین گل فرهاد مجیدی اختصاص یافته بود.



محمد فنایی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.



گزارشی از اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال در کشور پرتغال و دیدارهای دوستانه انجام شده در این اردو پخش شد.

گزارش نود درجه با ادبیات خاص خود به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان پرداخته بود.

بررسی دیدارهای جام حذفی فوتبال جزو برنامه امشب برنامه نود است.

در همین راستا گزارشی از دیدارهای شهرداری اردبیل - صبا ، پاسه تهران - فولاد خوزستان ، گل گهر سیرجان - سپاهان اصفهان و پرسپولیس - کارگر بنه گز و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن ها پخش شد.



داوری 4 دیدار پخش شده از سوی فنایی کارشناس داوری برنامه مورد بررسی قرار گرفت.



آماری از جام حذفی فوتبال به تصویر کشیده شد.



صحنه هایی از دیدارهای فجر سپاسی شیراز - استقلال خوزستان و استقلال - فولاد نوین و مصاحبه ها و خاشیه های مربوط به این دیدارها پخش شد.

گزارش تقویم نود پخش شد که 3 داربی پایتخت از جمله اتفاقات این هفته بود.













گزارشی از آخرین سکانس حضور فرهاد مجیدی بازیکن محبوب استقلال در مستطیل سبز پخش شد که در نوع خود جالب توجه بود.

مجیدی: تمام اعضای خانواده ام استقلالی بوده اند و هستند/همیشه استقلالی بوده ام

فرهاد مجیدی بازیکن محبوب فوتبال کشورمان میهمان ویژه این هفته برنامه نود بود.



مجیدی در ابتدای صحبت های خود گفت: فوتبال را از 14 سالگی در رده نوجوانان آغاز کردم و در سن 37 سالگی کنار گذاشتم و بطور قطع پس از 23 سال فوتبال بازی کردن دلم برای فوتبال تنگ می شود.

وی افزود: یک دوره کلاس مربیگری در انگلیس پشت سر گذاشتم و مجدانه مراحل مربیگری را پی گیری خواهم کرد و علت اصلی خداحافظی زودهنگامم از فوتبال همین مسئله بوده است.

مجیدی گل داربی 69 را بهترین گل خود دانست.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: خانواده من همگی استقلالی بوده و هستند و من نیز همیشه استقلالی بوده ام و هستم و اینکه گفته می شود در سالهای گذشته از استقلالی ها برای رفتن به پرسپولیس رخصت گرفته ام صحت ندارد و این موضوع برداشت نویسنده ( روزنامه خبر ورزشی سال 1377 ) بوده است.



مجیدی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به موفقیت سختی های زیادی را متحمل شدم و در نهایت توانستم به این مرحله برسم.

عادل فردوسی پور اظهار داشت: سال 1375 در برنامه ای تلویزیونی عنوان کردی مادر و پدرم پرسپولیس هستند که مجیدی این گفته را تکذیب کرد و فردوسی پور بر گفته خود تاکید داشت و گفت برای گفته خود مدرک دارم.

مجیدی در این باره گفت: فرزاد که استقلالی بود، مادر و پدرم در آن مقطع زیاد روی قرمز و آبی متعصب نبودند ولی در سال هلی بعد استقلالی شدند و حتی مادرم آنالیزور خوبی بود وبازی های مرا آنالیز می کرد و باید درباره بازی خود به مادرم توضیح می دادم.

وی افزود: سال 76 مرحوم ناصر حجازی از من خواست به استقلال بیایم و آن شب نتوانستم از خوشحالی بخوابم.

صحنه هایی از گل های فرهاد مجیدی در دیدارهای مختلف از سال 76 به بعد به نمایش گذاشته شد و مجیدی در خصوص آن ها توضیحاتی می داد ، هر چند تعدادی از گل های خود را به خاطر نداشت. مجیدی اظهار داشت آرشیوی از گل های خود ندارد و در صورت نیاز تهیه خواهد کرد.



مجیدی در خصوص حضور کمرنگ خود در تیم ملی فوتبال ایران گفت: گاهی اوقات رابطه جای ضابطه را می گیرد و من با وجود اینکه لیاقت حضور در بین دعوت شدگان بودم حتی به تیم ملی هم دعوت نمی شدم و نمی خواهم زیاد این مسادل را باز کنم. من از 22 سالگی به امارات رفتم و بهترین بازیکن این لیگ شدم و با این وجود هیچگاه به تیم ملی دعوت نمی شدم و شاید در این مورد در حق من کم لطفی شد.

جهانبخش را نمی شناسم!!

فرهاد مجیدی در خصوص جهانبخش ، لژیونر فوتبال کشورمان گفت: تمام بازی های ملی را می بینم ولی جهانبخش را نمی شناسم. مجیدی در ادامه صحبت هایش از جهانبخش عذرخواهی کرد.

عادل فردوسی پور در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید داشت که مجیدی سال 77 در روزنامه خبر ورزشی عنوان داشته که برای رفتن به پرسپولیس از استقلالی ها رخصت گرفته است و حتی اظهار داشت که طی تماسی با برنامه نود گفته اند مجیدی در آن زمان از روزنامه خبر ورزشی خواسته تا این تیتر را بزنند تا طلب خود را از استقلال بگیرد! مجیدی در واکنش به صحبت های فردوسی پور گفت: پدر شما سال های قبل اظهار داشته که عادل و امیر برای دیدن بازی پرسپولیس به استادیوم می رفتند و پش شما هم بایدقبول کنید که پرسپولیسی هستید! فردوسی پور نیز زیر بار این قضیه نرفت.



گزارش نود تا نود پخش گردید و طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.

فرهاد مجیدی در خصوص مطلب درج شده در روزنامه خبر ورزشی سال 77 گفت: آقای فردوسی پور! در روزمانه ها نوشته شده شما از برنامه نود سالی 500 ، 600 میلیون تومان درآمد دارید! آیا این قضیه صحت دارد؟! فردوسی پور در پاسخ گفت: خیر، اصلا چنین چیزی نیست که مجیدی گفت شما برای من به جراید استنادکردید و من هم برای شما همینطور . پس من نیز این نوشته خبر ورزشی را قبول ندارم.

فرهاد مجیدی در بخشی از صحبت های خود گفت: یک سال در زمان سرمربیگری قلعه نویی، واعظ آشتیانی مرا فرا خواند و گفت در لیست مازادهستم و قرار است مرا با بازیکن دیگری تعویض کنند که من نیز عنوان کردم اگر مرا نمی خواهند تعویضم کنند که خدا را شکر این اتفاق تحقق نیافت و در استقلال ماندنی شدم. این موضوع را برای نخستین بار در برنامه شما گفتم.

بخش دوم گزارش نود تا نود پخش شد که اتفاقات هفته اخیر فوتبال در آن به تصویر کشیده شد.

فرهاد مجیدی در مورد خداحافظی های خود گفت: برای مدیریت خودم در ورزش کشورم از تجربیات دیگران استفاده می کنم. من اصول حرفه ای گری را انتخاب کردم و در محیطی که نتوانستم کار کنم نخواستم سوهان روح باشم و در هر دو مقطع ، هم خداحافظی از فوتبال و هم رفتن به قطر، اصول حرفه ای را رعایت کردم و استعفا را برگزیدم و دوست نداشتم برای تیمم حاشیه درست کنم. احساس کردم با آمدنم به استقلال کمک کردم و با رفتنم هم به استقلال کمک کردم.

وی در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: احساس کردم هواداران مرا می خواهند و برای آن ها به استقلال بازگشتم.

مجیدی در خصوص نشان دادن عدد چهار در بازی الغرافه - پرسپولیس گفت: رجزخوانی تیم های استقلال و پرسپولیس از قدیم بوده و اگر حالت بدی پیدا نکند، خیلی هم خوب است و من مقابل پرسپولیسی بازی می کردم که با آن ها رجزخوانی داشتیم و از همین رو مقابل 100 هزار هوادار پرسپولیسی با لباس آبی استقلال حضور یافتم و عدد 4 را به آن ها نشان دادم.



وی در مورد مکتب حجازی گفت: من کفتم مکتب حجازی چون ناصرخان صداقت داشت، مردانگی داشت، الگوی اخلاقی من بود و همیشه سعی می کنم رفتار و کردار خوبی مثل وی داشته باشم تا همه مرا دوست داشته باشند، همانطور که همه مرحوم حجازی را دوست دارند، حتی پرسپولیسی ها.

گزارشی از دیدار تیم های صنعت ساری - ملوان ، تراکتورسازی - کارون اهواز ، نفت تهران - استقلال اهواز به همراه حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

صحنه هایی از گلهای سالهای 91 و 92 فرهاد مجیدی در استقلال به تصویر کشیده شد. مجیدی نیز درباره گل های خود توضیحاتی ارائه می داد. وی اظهار داشت: رابطه خیلی خوبی با بازیکنان استقلال داشتم و بچه های تیم برای بازگشتم به فوتبال پس از هشت ماه خیلی کمکم کردند.

وی در مورد خداحافظی اش از استقلال گفت: همیشه دوست داشتم در اوج خداحافظی کنم و این کار را کردم، نمی خواستم هواداران بگویند مجیدی عمر فوتبالیش تمام شده و رفت.

فرهاد مجیدی در پایان صحبت های خود از هواداران استقلال بابت خداحافظی خود عذرخواهی کرد و عنوان داشت: فوتبال حرفه ای همین است و یک بازیکن نمی تواند برای همیشه بماند.









آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت سه ساعت از آغاز برنامه:



سایر دیدارهای باقی مانده از جام حذفی به همراه مصاحبه های آن ها پخش شد.

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه در مورد داوری دیدارهای پخش شده نظرات خود را ارائه داد.

کامران احمد پور ، از روزنامه نگاران کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و نسبت به برنامه نود انتقاد کرد و گفت: صحبت های فرهاد مجیدی تاسف بار بود و اگر مسئولیتی در حرفه خود نداشتم بطور قطع روزنامه نگاری را رها می کردم. در برنامه نود توهین های زیادی به روزنامه نگاران می شود که آقای فردوسی پور! با توجه به اینکه شما از همین قشر هستید انتظار داریم بیشتر از روزنامه نگاران حمایت کنید.

برنامه این هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها