أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۸۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سفیر سوئیس در دیدار رئیس مجمع چه گفت؟
به عنوان سفیر كشور حافظ منافع آمريكا در ايران بايد به اطلاع برسانم كه اراده جمعي آمريكا در جهت حل مسائل خود با ايران است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، آقاي جوليوهاس در این دیدار با بيان اين نكته كه «سوئيس كه كشور حافظ منافع آمريكا در ايران است، آمادگي كامل در جهت كم كردن مشكلات دو كشور را دارد»، گفت: به عنوان سفير سوئيس بايد به اطلاع ايران برسانم كه اراده جمعي آمريكا در جهت حل مسائل خود با ايران است.

وي با تأكيد بر اينكه «به عنوان سفير و فردي علاقمند، تاريخ گذشته ايران را مطالعه كرده‌ام»، گفت: خوب مي‌دانم كه حضرت‌عالي در نقد كردن ظرفيت‌هاي ايران نقش ارزنده‌اي داشته‌ايد و در آينده نيز ايران و منطقه به حضرت‌عالي نياز دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها