يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۸۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی استقلال برای نیم فصل دوم اصرار به جذب دروازه بان سابق پرسپولیس دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رافائل داسیلوا سنگربان خارجی استقلال دیگر از نیمکت نشینی خسته شده و تصمیم به جدایی گرفته است.

 

این دروازه بان که امیدوار بود در جام حذفی به قفس توری برسد، باز هم نیمکت نشین شد تا کاسه صبرش لبریز شود و بعد از بازی جدایی اش از این تیم و در نیم فصل دوم را اعلام کند.

 

ظاهرا امیر قلعه نویی هم بی میل نیست که برای نیم فصل دوم دروازه بان دیگری جذب کند.

 

سنگربان مدنظر قلعه نویی، حسن رودباریان دروازه بان سابق پرسپولیس است، همان دروازه بانی که قبل از شروع فصل هم زمزمه آبی پوش شدنش شنیده می شد. حالا باید دید که این بار استقلالی می شود یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها