کد خبر: ۲۶۲۸۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
نرم‌افزار موبایل سازمان خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا مورد استقبال سایر خودروسازان داخلی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، نسخه یک این نرم افزار که در راستای راه‌اندازی باشگاه مشتریان سایپا و به منظور تسهیل ارتباط دو سویه با مشتریان گروه سایپا طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است دارای امکانات منحصر به فردی همچون لیست نمایندگی‌ها به تفکیک استان و شهر و نمایش جزییات با جست‌وجوی پیشرفته، مکان‌یابی کاربر و اعلام نزدیکترین نمایندگی سایپا به فرد استفاده کننده در صورت فعال بودن GPS، ثبت مکان پارک خودرو، نشان دادن محدوده طرح ترافیک، نوبت دهی اینترنتی، پیگیری سوابق تعمیرات خودرو و فعال سازی کارت نارنجی است که این امکانات مورد توجه و الگوبرداری سایر خودروسازان داخلی در طراحی نرم افزار موبایل قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سایپایدک، لازم به یادآوری است نرم‌افزار موبایل سازمان خدمات پس از فروش سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته که شهریور ماه در مشهد برگزار شده بود رونمایی شد و مورد استفاده قرار گرفت. مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به آدرس www.mobile.saipayadak.org این نرم‌افزار را دریافت و نصب نمایند.

همچنین این شرکت در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه کانال‌های ارتباطی با استفاده از فن آوری‌های نوین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک برای نخستین بار در بین شرکت‌های خودروساز اقدام به طراحی و بهره‌برداری از سامانه ارسال پیامک (به شماره 50001813) برای تشخیص قطعات یدکی اصلی در بازار نموده است که امید می‌رود با توسعه و ترویج این فعالیت در سایر خودروسازان  و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی و اطمینان مشتریان به قطعات اصلی ایجاد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها