يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۸۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
انّا لله و انّا الیه راجعون
 
درگذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
 
کارنامه سوابق مبارزاتی و انقلابی آن مرحوم مشحون از فداکاری و مجاهدت عالمانه در راه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی است.
 
بی‌تردید ایشان از یاران صدیق امام راحل در طول دوران سخت مبارزات و انجام مسئولیت‌های خطیر در شرایط حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و همواره در کنار مردم و مدافع حقوق ملت بوده‌اند.
 
اینجانب ضمن تسلیت فقدان این عالم ربانی به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت رشید ایران اسلامی به ویژه بیت مکرم و بستگان ایشان، علو درجات آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
محمود احمدی‌نژاد
 
۲۹ مهر ۹۳
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها