أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۹۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
ایران که مشتاق پایان تحریم‌های نفتی علیه خود است، با خودداری از درخواست نشست فوری اوپک به منظور جلوگیری از کاهش قیمت‌ها، نشان داد که موافق مصوباتی در این جهت نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: ایران که مشتاق پایان یافتن تحریم هایی است که صادرات نفت این کشور را محدود کرده، با خودداری از درخواست نشست فوری اوپک به منظور جلوگیری از کاهش قیمت ها، موافق تصویب اقداماتی در این جهت نیست.

 بلومبرگ با اشاره به خبر پایگاه خبری وزارت نفت ایران نوشت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران با حسن روحانی رییس جمهوری این کشور در مورد دلایل سیاسی و اقتصادی فروپاشی قیمت نفت مشورت کرد.

بلومبرگ اضافه کرد: بنا به اعلام شانا، نشست فوری اوپک برای گفت و گو در مورد کاهش قیمت نفت لازم نیست.

این پایگاه خبری افزود: البته خبرگزاری مهر نیز در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) بدون هیچ توضیحی خبر داد، روحانی به زنگنه گفته است از ابزار دیپلماسی نفت برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت ها استفاده و تلاش کند.

اوله هنسن رییس بخش استراتژی نفت بانک دانمارکی ساکسو دیروز در دوبی در مصاحبه با بلومبرگ گفت: آنها اکنون دست خود را بسته می بینند، زیرا واقعا نمی توانند نفتی بیش از آنچه که اکنون تولید می کنند، تولید کنند.

وی افزود: وقتی آنها می دانند که با رفع تحریم ها، ایران نیز از جمله کشورهایی خواهد بود که اقدام به تولید بیشتر خواهد کرد، برایشان سخت است خواهان کاهش تولید نفت باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها