أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۹۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
چشم انداز ناامید کننده رشد اقتصادی جهان موجب شد تا طلا به‌عنوان یک دارایی مطمئن دوباره در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد و قیمت جهانی آن با وجود کاهش متوالی در سه روز گذشته، بالا برود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ چشم انداز ناامیدکننده رشد اقتصادی جهان موجب شد تا طلا به عنوان یک دارایی مطمئن دوباره در کانون توجه سرمایه گذاران قرار گیرد و قیمت جهانی طلا با وجود کاهش متوالی در سه روز گذشته، امروز دوباره بالا برود.
 بلومبرگ در همین خصوص اعلام کرد: قیمت طلا روز سه شنبه به بالاترین سطح خود در شش هفته اخیر رسید، زیرا سرمایه گذاران به ارزیابی اقتصاد جهانی و چشم انداز سیاست های پولی پرداختند.

براساس سیستم عمومی قیمت گذاری بلومبرگ، قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 14:24 امروز به وقت محلی در بازار سنگاپور سه دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و 250 دلار و 35 سنت در هر اونس رسید که بالاترین قیمت از دهم سپتامبر (19 شهریور) است.

قیمت طلا در بازار سنگاپور در حالی برای دومین روز متوالی بالا رفت که شاخص بازار سهام آسیا کاهش یافت و افت شاخص لحظه ای دلار بلومبرگ نیز ادامه پیدا کرد.

هفته میلادی گذشته، قیمت طلا برای دومین هفته متوالی کاهش یافت. چنین کاهشی که از ماه ژوییه (تیر) تاکنون بی سابقه بود، در حالی اتفاق افتاد که شاخص دلار از بالاترین سطح چهار هفته ای خود سقوط کرد، زیرا سرمایه گذاران پیش بینی کردند کاهش رشد اقتصادی جهان ممکن است سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا را مجبور کند، افزایش نرخ بهره در این کشور را به تاخیر اندازند.

قیمت طلا برای تحویل در ماه دسامبر (آذر) نیز امروز در ساعت یادشده در بازار کامکس نیویورک با پنج دهم درصد افزایش، به یک هزار و 250 دلار و 70 سنت در هر اونس رسید که بالاترین قیمت از 11 سپتامبر (20 شهریور) بود.

این همچنین، دومین روز متوالی افزایش قیمت آتی طلا در بازار کامکس نیویورک است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها