کد خبر: ۲۶۲۹۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
رييس کلانتري 159بي سيم از دستگيري سارق ECU خودروهاي ساخت داخل در تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابتکار، سرگرد محمدحسين اميني در اين‌باره گفت: در راستاي اجراي طرح هاي محله محور در حوزه استحفاظي و برخورد قاطع با مجرمين سابقه دار و سارقين حرفه اي حوزه استحفاظي و نيز دستگيري يکي از مجرمان سابقه دار به نام "ناصر” به همراه يک دستگاه ECU مسروقه و اعتراف به سرقت آن، شناسايي و دستگيري ساير سارقين و همدستان وي در دستورکار ماموران قرار گرفت.
 
وي با بيان اينکه در همين راستا فردي را به هويت "فرزاد” معروف به "فري” در آدرس خ شوش مورد شناسايي قرار گرفت، گفت: بعد از هماهنگي با بازپرس دادسراي ناحيه 14 شهيد محلاتي دستور قضايي براي ورود به منزل و مخفيگاه وي اخذ شد و پس از هماهنگي ماموران تخصصي و پرسنل عمليات در ساعت 9 صبح روز 22 مهرماه به محل اختفا اين فرد اعزام شدند.
 
رييس کلانتري 159بي سيم ادامه داد: ابتدا ماموران در پوشش انتظامي و اطلاعاتي محل به صورت نامحسوس متوجه شدند که محل منزل مادري وي است و نامبرده در محل حضور ندارد که در بازرسي از منزل و قسمتهاي مختلف تعداد دو دستگاه ضبط و پخش سرقتي خودرو از جا کفشي منزل در جلوي در ورودي واحد، تعداد دو دستگاه ECU سرقتي خودرو 206 کشف و... کشف شد.
 
وي افزود: همچنين با همکاري و راهنمايي متهم دستگير شده از قسمت باربند يک وانت نيسان در گاراژ مخروبه اي تعداد ديگري ECU سرقتي که به صورت حرفه اي جا سازي شده بود کشف و ضبط شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها