يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۹۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
اطلاعیه دانشگاه امام صادق(ع):
جزئیات مراسم تشییع و ختم آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید خبرگان رهبری اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 ، دانشگاه امام صادق(ع) در اطلاعیه‌ای زمان تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی کنی را منتشر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت ارتحال عالم فقیه حضرت آیت‌الله مهدوی کنی به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و شاگردان ایشان به اطلاع همه ارادتمندان حضرت آیت‌الله مهدوی کني می‌رساند که مراسم تشییع پيکر مطهر ایشان پنج‌شنبه ساعت 8/30 صبح پس از اقامه نماز به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب از دانشگاه تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی آغاز می‌شود.

همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر ایشان فردا شب پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری مراسم های یادبود درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

زمان:شنبه ساعت 15:30 مکان:حسینیه امام خمینی با حضور مقام معظم رهبری

زمان:یک‌شنبه ساعت 15 تا 17مکان: دانشگاه امام صادق علیه السلام


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها