کد خبر: ۲۶۲۹۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
بعد از مدت‌ها کش و قوس سرانجام تکليف سينا عشوري مشخص شد تا اين بازيکن به همراه حسين ماهيني به عنوان بازيکن سرباز راهي تراکتورسازي تبريز شوند.

 

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، عشوری بعد از خداحافظی از ذوب‌آهن راهی تبریز شد تا فوتبالش را در این تیم پرهوادار ادامه دهد. عشوری پس از پیوست به تراکتور گفت و گویی انجام داد:

ذوب‌آهن خانه من بود

ذوب آهن خانه من بود اما تراکتورسازي تيم بزرگي است. بازيکنان مطرح و هواداران بي شماري دارد، ان‌شالله بتوانم به اين تيم کمک کنم.

تبریزها برایم سنگ تمام گذاشتند

در اين دو روزي که در تبريز هستم هواداران و مردم آذربايجان سنگ تمام گذاشتند و به خوبي از ما استقبال کردند. محبت آنها بسيار است و اميدوارم با بازي‌هاي خوب رو سفيد شوم و پاسخ دلگرمي آنها را بدهم.

می‌ خواهم از ذوب‌آهن رضایتنامه بگیرم

فعلاً تا پايان فصل در تراکتورسازي خواهم بود اما به دنبال اين هستم تا رضايت نامه‌ام را از ذوب آهن بگيرم و بعد از سپري کردن دوران حضورم در تراکتورسازي با آرامش بيشتري تيمم را انتخاب کنم.با آقاي آذري هم صحبت کردم تا اين موضوع را در هيات مديره مطرح و رضايت نامه‌ام را صادر کنند.

از هواداران ذوب‌آهن حلالیت می‌ طلبم

من در ذوب آهن روزهاي خوب زيادي داشتم. از همه هواداران ذوب آهن که در اين سال‌ها همراه با من بودند و گاهي دلشان را شکستم حلاليت مي‌طلبم. اما بايد بگويم چه من باشم و چه نباشم براي ذوب آهن در تک تک ديدارهايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.از همه مسئولان باشگاه که در اين مدت پيگير کار من بودند و کمک کردند تا شرايط خوبي داشته باشم هم بايد تشکر کنم. ضمن اينکه از چند دوستم در ذوب آهن هم بايد نام ببرم. قاسم حدادي‌فر، مرتضي تبريزي، مسعود حسن زاده، هادي محمدي و محمد باقر صادقي. براي اينهايي که اسم بردم آرزوي موفقيت مي‌کنم.

10 روز دیگر در تمرینات شرکت می‌ کنم

در حال حاضر در تبریز هستم تا کارهای اداری را انجام دهم و از 10 روز دیگر به تبریز برمی گردم تا در تمرینات تراکتور شرکت کنم.امیدوارم بتوانم در این تیم خوب کار کنم.

ماهی 150هزار تومان می‌ گیرم

قراداد مالی که ما با تراکتور بسته ایم ماهی 150 هزار تومان است و مانند بازیکنان سرباز قرارداد بسته ایم.

خیلی سختی کشیدم

در این مدت خیلی سختی کشیدم و تحت فشار بودم. شاید در یک هفته فقط 3،4 وعده غذا خوردم. خانواده ام هم تحت فشار بودند و استرس آنها را می‌ دیدم بیشتر ناراحت می‌ شدم. به هر حال این روزها تمام شد و امیدوارم در تیم بزرگ تراکتور موفق شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها