کد خبر: ۲۶۲۹۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، اعلام کرد که از رفتاري که با ديگو کاستا در اردوي تيم ملي اسپانيا شده، بسيار ناراحت است.

 

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی تاکید کرد که مایل است با مربیان تیم های ملی تعامل داشته باشد اما اعلام کرد که تنها روی هاجسون در مورد شرایط بازیکنانش از او مشورت خواسته است.
او به خبرنگاران گفت:" هیچ قانونی وجود ندارد که از بازیکنان ما محافظت کند. تنها باید روی وجدان مربیان تیم های ملی حساب کنیم. این به آنها بستگی دارد که به خوبی از بازیکنان حمایت کنند یا خودخواهانه رفتار کنند. من از آن دست مربیان نیستم که به بازیکنانم بگویند به اردوی تیم ملی نروند یا وانمود کنند مشکل دارند. من آنها را تشویق می کنم که بروند و دوست دارم که آنها برای تیم های ملی شان بازی کنند.
در حال حاضر و از ابتدای فصل، من تنها یک تماس تلفنی از مربیان ملی داشتم و آن هم از روی هاجسون بود. از بین همه مربیان ملی که می توانستند با من تماس بگیرند، تنها "روی" مستقیما با من صحبت کرد.
گفتگوی ما خصوصی بود اما رابطه ما درست است. درهای تیم من به روی او باز است. من خوشحال نمی شوم که بازیکنم را در بهترین شرایط به تیم ملی می دهم و در شرایط بد به تیم برمی گردد. این من را ناراحت می کند. در مورد کاستا شرایط اینطور است. او حالا واقعا مصدوم شده است و نمی دانم چقدر زمان می برد تا به میادین برگردد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها