أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۲۹۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
جواد زرينچه مربي استقلال که به جاي امير قلعه نويي پاسخ خبرنگاران مشهدي را مي داد، در نشست خبري اعلام کرد که استقلال در پي کسب سه امتياز اين مسابقه است.

 

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه" از مشهد، این کاپیتان سابق استقلال از حضور دوباره در مشهد ابراز خوشحالی کرد و از هواداران بابت غیبت قلعه نویی عذرخواهی کرد و گفت قلعه نویی به خاطر تغییر زمین تمرین امروز نتوانسته است در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود.

زرینچه سپس در مورد غیبت بازیکنان استقلال صحبت کرد و گفت: آنها متاسفانه از ابتدای فصل نتوانسته اند تیم کاملشان را در اختیار داشته باشند اما سعی می کنند با بقیه نفرات نقاط ضعف دفاعی را بپوشانند.

زرینچه درباره نمایش نه چندان مناسب امیرحسین صادقی تاکید کرد: صادقی مصدومیت دارد ولی با تعصب برای تیم بازی می کند!

زرینچه درباره بازی با پدیده گفت: برای پیروزی به مشهد آمدیم و روی سه امتیاز حساب باز کرده ایم ضمن اینکه می دانیم پدیده تیم خوبی است.

مربی استقلال همچنین شایعات مربوط به فروش برهانی و کرار را به شدت تکذیب کرد و گفت این اخبار صحت ندارد و کار شایعه سازها است.

در مورد وضعیت تیم های پایه از زرینچه سوال شد و او گفت باید به مربیان شاغل در تیم های پایه بیشتر بها داد و با حقوق پایینی که به آنها می دهند نمی شود توقع زیادی داشت.

خبرنگار ورزش سه در مشهد بعد از کنفرانس مطبوعاتی از او درباره دروازبان برزیلی پرسید که از وی حتی در بازی حذفی بازیش ندادند و آیا اصلاً ازش راضی هستند یا نه؟ زرینچه جواب داد: داسیلوا در اردوی ارمنستان مصدوم شد و برای بازی با فولاد نوین نتوانستیم از او استفاده کنیم. وقتی پرسیدیم آیا او را تا پایان فصل نگه می دارید؟ جواب داد حتما چون از او راضی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها