امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۲۹۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
حسين ماهيني از سوي نظام وظيفه مشمول خدمت سربازي شد و به همين خاطر ديروز بعد از اينکه کارت معافيتش باطل شد با تراکتورسازي قرارداد بست.

 

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، ماهینی دیروز قراردادش را با تراکتورسازی در هیات فوتبال ثبت کرد ولی ملوانی ها ادعا کرده اند که در تقسیم سربازها حسین ماهینی سهم این تیم بوده و مسوولان این باشگاه قصد داشتند او را جذب کنند. ماهینی در تبریز بسر می‌ برد تا کارهایش را انجام دهدو متوجه شده که ملوانی ها هم او را می‌ خواهند. ظاهرا ماجرای تازه ای برای ماهینی شروع شده و دو باشگاه بر سر این بازیکن مجادله دارند.

جالب اینکه سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در این باره گفته است: هیچ یک از این فوتبالیست‌ها حق بستن قرارداد ندارند. اینها باید در ستاد کل تقسیم شوند و در تیم‌هایی که ما تعیین می‌کنیم به سربازی بروند، بنابراین موضوع قرارداد ماهینی با تراکتور سازی در حال بررسی است و قطعا پیگیری‌ها و برخوردهای لازم در صورت صحت خبر، با متخلفان انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها