يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۰۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1236 تا 1263 دلار در نوسان خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از طلا نیوز ؛ تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که اگر طلا نتواند به بالاتر از 1253 دلار در هر اونس برسد سطح حمایتی بعدی آن 1236 دلار خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش اگر سطح حمایتی 1236 دلاری نیز در کوتاه مدت شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1222 دلار و سپس 1216 دلار خواهد رسید.

 

این گزارش می افزاید، از سوی دیگر اگر طلا سطح 1253 دلاری را بشکند می تواند در کوتاه مدت به بیش از 1263 دلار در هر اونس برسد. اگر این سطح مقاومتی نیز شکسته شود قیمت این فلز زرد به زودی به 1270 دلار خواهد رسید.

 

به نظر می رسد قیمت 1250 دلاری در روزهای آینده سطح مهم و تعیین کننده ای برای نوسانات قیمت طلا خواهد بود.

 

قیمت طلا در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین المللی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها