يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در انتظار تعيين وضعيت آفريقاي جنوبي در انتخابي جام ملت‌هاي قاره سياه است تا بازي با بافانابافانا را قطعي کند.

 

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای هماهنگی اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به آفریقای جنوبی سفر کرده، گفته است که بازی با تیم ملی آفریقای جنوبی هنوز قطعی نشده و بعد از پایان مرحله انتخابی جام ملت‌های قاره سیاه و تعیین وضعیت این تیم، تکلیف بازی تیم ملی مقابل بافانابافانا مشخص خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در همین حال سرمربی تیم ملی فوتبال، تصمیم برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی در تاریخ 23 آبان و پیش از مصاف با کره جنوبی را تأیید کرد. در همین حال فدراسیون فوتبال هم مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال عربستان و عمان انجام داده است و شاید یکی از این دو تیم حریف تدارکاتی تیم ملی برای این بازی تدارکاتی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها