امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۳۰۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
پپ گوارديولا در بازگشت به المپيکو، امشب براي اولين بار به عنوان مربي مقابل تيم سابقش، رم، قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، مربی اسپانیایی که در سال 2002 تنها 6 ماه برای رم بازی کرد، امشب برای کسب سومین پیروزی این فصل تیمش در چمپیونزلیگ، مقابل جالوروسی می ایستد.

رم
جالوروسی که این فصل برای اولین بار از سال 2011 در لیگ قهرمانان حضور دارد، رقابت های این فصل چمپیونزلیگ را بسیار خوب آغاز کرد. آنها ابتدا در خانه مقابل زسکا مسکو به پیروزی 5-1 رسیدند و سپس مقابل منچسترسیتی، به تساوی 1-1 دست پیدا کردند. این نشان می دهد که آنها برای رویارویی با قهرمان سال 2013 چمپیونزلیگ و یکی از مدعیان کسب قهرمانی این فصل، کاملا آماده هستند. شاگردان گارسیا در آخرین دیدارشان در سری A توانستند مقابل کیه وو به پیروزی 3-0 برسند؛ نتیجه ای که بعد از شکست 3-2 مقابل یوونتوس، توانست بار دیگر آنها را به صدرجدول نزدیک کند.
رمی ها در حال حاضر در این گروه با 4 امتیاز، دوم هستند و اگر می خواهند این جایگاه را حفظ کنند، باید در دو دیدار پیاپی مقابل بایرن، به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. در غیر این صورت، ممکن است جایگاه شان را به سیتی که باید دو بار پیاپی با زسکا مسکو دیدار کند، واگذار کنند.


بایرن مونیخ
شاگردان گواردیولا در هر دو دیدار قبلی شان در چمپیونزلیگ مقابل سیتی و زسکا با نتایج مشابه 1-0 به پیروزی رسیدند و اکنون در صدر جدول گروه قرار دارند. آنها در نزدیک به دو ماه گذشته هیچ گلی دریافت نکردند و این هفته هم موفق شدند با نتیجه 6-0 وردربرمن را شکست بدهند؛ دیداری که اتفاق ویژه آن، زدن دو گل توسط فیلیپ لام بود؛ اتفاقی که کمتر رخ می دهد. لواندوفسکی که در دیدار مقابل برمن به میدان نرفت، در این دیدار مطمئنا به ترکیب باواریایی ها باز خواهد گشت اما باستین شواین اشتایگر به تازگی به تمرینات برگشته، بعید است هنوز شرایط بازی کردن را پیدا کرده باشد.
آخرین رویارویی دو تیم در چمپیونزلیگ به سال 2010 برمی گردد که بایرن موفق شد در هر دو دیدار با نتایج 2-0 و 3-2 به پیروزی برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها