أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۰۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
بارسا امشب در سومين ديدارش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان، ميزبان آژاکس خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، شاگردان انریکه که در دیدار قبلی شان در چمپیونزلیگ 3-2 مغلوب پاریس سنت ژرمن شدند، برای اینکه برای صعود دچار مشکل نشوند، به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

بارسلونا
شاگردان انریکه در حالی پای به این دیدار می گذارند که تنها چهار روز بعد باید در اولین ال کلاسیکوی فصل، مقابل رئال به میدان بروند؛ به همین دلیل، مطمئنا سرمربی بارسا به شاگردانش توصیه خواهد کرد که مراقب ساق های شان باشند. البته با توجه به شکست قبلی مقابل پاری سنت ژرمن، آنها حتما به پیروزی نیاز دارند. برخلاف اوضاع پیچیده بارسا در چمپیونزلیگ، آنها در لالیگا شرایط بسیار خوبی دارند. این هفته هم موفق شدند با نتیجه 3-0 ایبار را شکست بدهند و رکورد بسته نگه داشتن دروازه شان را به 8 دیدار برسانند. آبی و اناری ها در دیدار امشب توماس فرمالن را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در اختیار نخواهند داشت.


آژاکس
تیم هلندی در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی کسب نکرده است. آنها در سه دیدارشان در لیگ هلند نتوانستند به پیروزی برسند؛ به این ترتیب 4 امتیاز از آیندهوون صدرنشین عقب افتادند. ضمن اینکه در دو دیدار قبلی شان مقابل پاریس سنت ژرمن و آژاکس هم به تساوی رضایت دادند. آژاکس فصل گذشته هم در این مرحله با بارسا همگروه بود که دیدار دو تیم در نوکمپ، با هت تریک مسی، با شکست 4-0 آژاکس به پایان رسید.
اما مردان دی بوئر توانستند در دیدار برگشت، با گل های تولانی سررو دن هوسن، 2-1 حریف کاتالانی را شکست بدهند. حضور سررو در دیدار امشب به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در هاله ای از ابهام قرار دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها