أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۰۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
محمدرضا ساکت با تاکيد بر کم‌توجهي به تيم‌هاي پايه فوتبال گفت: نتايج اخير تيم‌هاي اميد، جوانان و نوجوانان بسيار تلخ و تکان دهنده است.

 

به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با علت این موضوع گفت: در حال حاضر نتیجه‌گرایی در فوتبال ما محور اصلی قرار گرفته است، به همین دلیل بودجه‌ها روی تیم‌های بزرگسالان متمرکز می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در لیگ جوان‌گرایی صورت گرفته است، افزود: این تنها قدم اولیه است ولی مهم‌ترین نکته این است که مربیان پایه ما باید دانش خود را ارتقا دهند تا بتوانند بازیکنان مستعد را شناسایی کنند.

ساکت با اشاره به اینکه در مسابقه‌های پایه‌ای که در کشور برگزار می‌شود، استان تهران شرکت نمی‌کند، اظهار کرد: باید نسبت به موضوع مهمی مانند تیم‌های پایه آسیب شناسی جدی انجام شود.

ساکت با بیان اینکه مسابقه‌های جام قدس که در دهه 70 برگزار می‌شد، نمونه خوبی برای استعدادیابی است، گفت: برگزاری مسابقه‌های قهرمانی بین استان‌ها و شهرهایی که دارای فرمانداری ویژه هستند می‌تواند به این موضوع کمک کند.

وی در پایان اضافه کرد: مسئولیت این کار را می‌توان به هیات‌های فوتبال واگذار کرد و با گرفتن اسپانسر و گذاشتن پاداش توسط فدراسیون قطعا انگیزه‌ای برای هیاتها به وجود می‌آید.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها