امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۳۰۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، انگار مشکل مصدومیت‌های بازیکنان استقلال تنها مرتبط با نداشتن بدنساز متخصص نیست چراکه بیشتر مصدومیت‌های استقلال سوغات اردوهای تیم‌ملی است.

استقلالی‌ها حق دارند از مصدومیت‌های تمام‌نشدنی بازیکنان کلیدی خود شاکی باشند چراکه ماحصل غیبت چند مهره ثابت این تیم در دیدار استقلال و فولاد نوین عذاب کشیدن و ناکامی این تیم تا دقیقه 109 بود اگرچه استقلال با داشتن دو پزشک حاذق (دکتر نوروزی و دکتر ستوده) از نظر تیم پزشکی مشکلی ندارد اما مصدومیت‌های آبی‌هایی که در اردوهای تیم‌ملی مصدوم می‌شوند به یک معضل غیرقابل حل برای سرمربی و تیم پزشکی استقلال تبدیل شده است.

مصدومیت هاشم بیک‌زاده در اردوی پرتغال حسابی خشم سرمربی استقلال را در پی داشت چراکه هاشم بیک‌زاده امسال نقش آچار فرانسه استقلال را بازی می‌کرد. هاشم در روزهایی که صادقی و عمران‌زاده مصدوم بودند به تنهایی عصای دست سرمربی استقلال شد که اتفاقاً نتایج آن روزهای استقلال به‌رغم غیبت امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده بهتر از نتایج اخیر استقلال بود. اگرچه همگان فقدان یک مربی بدنساز را عامل مصدومیت‌های پی‌درپی استقلالی‌ها می‌دانند اما در واقع اردوهای تیم‌ملی هم به مکانی برای مصدومیت بازیکنان استقلال تبدیل شده است. وقوع اینگونه اتفاقات و مصدومیت‌ها هم سرمربی استقلال را با کمبود نیرو مواجه و هم کار کادر پزشکی تیم استقلال را سخت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها