أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۰۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، این روزها از زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان به عنوان یکی از کاندیداهای سرمربیگری در تیم ملی امید شنیده می شود. این در حالی است که کرانچار کیلومترها دورتر از مرز ایران و در کشورش در حال استراحت کردن است و فعلا به فوتبال فکر نمی کند.

کرانچار در این خصوص اظهار داشت: «هنوز پیشنهادی به من نشده است و در حال استراحت کردن هستم. خودم هم شنیده ام که یکی از کاندیداهای حضور روی نیمکت تیم امید هستم اما باور کنید هنوز پیشنهادی دستم نرسیده است. چند روز است که به کشورم بازگشته و در حال استراحت کردن هستم. فعلا از فوتبال دورم چون کسی با من مذاکره نکرده است.»

وی در خصوص شایعه پیشنهاد برای سرمربیگری تیم ملی امید گفت: «این خبر هم درست مثل همان خبری است که مدتی پیش در خصوص حضورم در تیم ملی ایران شنیده می شد. برای خودم هم جالب است که چرا هر روز برای نیمکت یک تیم کاندید می شوم اما خودم بی خبرم؟ مدتی پیش برخی مرا سرمربی تیم ملی کردند. بعد از آن از حضورم در پرسپولیس گفتند و حالا هم می گویند که یکی از گزینه های فدراسیون برای سرمربیگری در تیم امید هستم.»

کرانچار در پاسخ به این سوال که دوست دارد در تیم باشگاهی فعالیت کند یا تیم امید تاکید کرد: «پیشنهاد که برسد بررسی می کنم و تصمیم می گیرم. به عنوان یک مربی برای من فرقی نمی کند در تیم باشگاهی باشم یا تیم ملی امید. اما فعلا به تیمی فکر نمی کنم چون نیاز به استراحت دارم. در این مدت فشار زیادی متوجه ام شد و برایم بد نیست که برای یک مقطع کوتاه از فوتبال دور باشم. بازیکنان چطور به ریکاوری احتایج دارند؟ من هم این روزها مثل آنها شده ام و به یک ریکاوری روحی احتیاج دارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها