أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۰۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
همانطور که حميد درخشان بارها و بارها گفته بود پرسپوليس با کمبود يک مهاجم تمام عيار و کلاسيک برخوردار است.
به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان بلافاصله بعد از حضور در پرسپولیس اعلام کرد که این تیم نقاط ضعف معدودی دارد که باید با جذب بازیکنان خبره برطرف شود. او طی چند هفته گذشته بارها و بارها اعلام کرد که نیاز به یک مهاجم گلزن و متخصص در امر گلزنی دارد. موضوعی که تا به حال از سوی باشگاه انجام نشده است. بازی امروز پرسپولیس و سایپا نیز نشان داد که پرسپولیسی هیچ کدام از موقعیت های بالای 80درصدی را که روی دروازه سایپا داشت، نتوانست تبدیل به گل کند. همین مساله نشان می‌ دهد که مشکل اصلی پرسپولیسی ها نداشتن یک مهاجم متخصص در امر گلزنی است.

این در حالی است که رضا نوروزی امید اول علی دایی در پیشانی خط حمله که ابتدای فصل جذب شد، دچار پارگی رباط شده و مدت ها دور از میادین خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها