يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۱۲۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپای البرز اظهار داشت: بازی خوبی بود اما روز خوبی برای ما نبود. حریف دو خطر روی دروازه ما بیشتر نداشت. در مقابل ما فرصت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تیم سایپا تنها دو فرصت روی دروازه این تیم داشته است.

حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپای البرز اظهار داشت: بازی خوبی بود اما روز خوبی برای ما نبود. حریف دو خطر روی دروازه ما بیشتر نداشت. در مقابل ما فرصت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: ما تغییراتی را در تیم ایجاد کرده و از بازیکنان جوانتر استفاده کردیم که از عملکرد آنها راضی هستیم. ما فرصت چندانی به حریف ندادیم و آنها فقط یک شوت به سمت دروازه ما زدند که دروازه‌بان ما اشتباه کرد و گل خوردیم. در فوتبال هم اگر گل نزنید ممکن است غافلگیر شوید و گل بخورید. بضاعت ما در حال حاضر پایین است، محروم و مصدوم زیاد داریم. با این حال مستحق باخت نبودیم و این بازی حداقل باید مساوی می‌شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد ضعف خط حمله تیمش، خاطر نشان کرد: یک تیم همانطور که در خط دفاع نیاز به ترمیم دارد در خط حمله هم باید ترمیم شود. صادقیان هنوز آماده نیست و عناصر تهاجمی ما مصدوم هستند و به معنای واقعی کلمه در خط حمله فقیر محسوب می‌شویم.

وی ادامه داد: شما دقت کنید و ببینید طارمی در این بازی چند فرصت را از دست داد. ما ناچار به تغییر تاکتیک شدیم و بنگر را به خط حمله اضافه کردیم. با این جابه‌جایی فرصت‌های زیادی به دست آوردیم اما به گل نرسیدیم.

درخشان با تأکید براینکه نباید اینقدر راحت فرصت‌های خود را از دست بدهند، افزود:‌ اگر سایپا فرصت دومی داشت و ما را می‌برد ناراحت نمی‌شدم اما آنها ما را غافلگیر کردند. در هر حال باید بازیکنان جدیدی جذب کنیم تا قدرت تهاجمی‌مان بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شعار عجیب هواداران این تیم مبنی بر اینکه از شکوری، مدافع سایپا می‌خواستند اصطلاحاً «راه بدهد»، گفت: تماشاگر هر چه دلش بخواهد می‌گوید و ما نمی‌توانیم تعیین کنیم که او چه چیزهایی را مطرح نکند. من فقط بحث فنی می‌کنم و می‌گویم که تیمم در این بازی برتر بود.

وی خاطر نشان کرد:‌ اگر جلالی آمد و گفت که سایپا از ما بهتر بازی کرده من حق را به او خواهم داد. ما فرصت‌های زیادی خلق کردیم اما به گل نرسیدیم.

درخشان تصریح کرد: بازیکنان ما کم‌تجربه هستند و کاراکتر بازی در پرسپولیس را ندارند. ما بازیکن حرفه‌ای با استایل اروپایی نداریم. یک مهاجم نباید سه فرصت مسلم گلزنی را از دست بدهد. ما که با تیم‌های محلی بازی نمی‌کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و حریفان بزرگی هم دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه علی دایی قصد داشت برای فقر گلزنی این تیم محسن خلیلی را به ترکیب اضافه کند اما چرا درخشان از این بازیکن استفاده نکرد، اظهار داشت: فوتبال سلیقه‌ای است. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند از یکسری بازیکنان در تیم‌شان استفاده کنند اما من دوست ندارم رو به عقب برگردم و بازیکنانی که قبلاً در پرسپولیس بودند را دوباره به کار بگیرم. ما فقر گلزنی داریم اما با انتخاب یک بازیکن قدیمی جای بازیکن دیگری را پر نمی‌کنیم.

درخشان در واکنش به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مجید جلالی تیمش را شایسته پیروزی می‌دانسته و آیا او هم چنین اعتقادی دارد یا نه، گفت: شاید در طول بازی سایپا توپ را بیشتر در اختیار داشت اما آنها چندان خلق موقعیت نکردند و به جز یک شوتی که وارد دروازه ما شد خطری را احساس نکردیم.

وی افزود: بیشتر موقعیت‌های خوب این بازی را ما ایجاد کردیم و اینکه آقای جلالی می‌گوید تیمش شایسته پیروزی بوده است برای من جای تعجب دارد. اگر قرار باشد در میانه میدان چهار پاس به یکدیگر بدهید و خود را شایسته پیروزی بدانید، درست نیست. سایپا فقط یک شوت زد که آن هم با اشتباه دروازه‌بان‌مان وارد دروازه شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در این بازی بیشتر موقعیت‌ها را پرسپولیس خلق کرد و در طول 90 دقیقه چندین بار روی دروازه سایپا خطر ایجاد کردیم. باید از آقای جلالی بپرسم که با این شرایط چگونه تیمش را شایسته پیروزی می‌داند؟

درخشان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا مهدی جعفرپور جذب پرسپولیس شده یا برخی عوامل نگذاشتند او به جمع سرخپوشان بپیوندد، عنوان کرد: مهدی جعفرپور در تیم سپاهان بازی می‌کرده و تجربه حضور در جام باشگاه‌های جهان را نیز دارد. ما در پست دفاع راست به دلیل اینکه ماهینی را از دست دادیم، احساس نیاز کردیم و به همین خاطر جعفرپور جذب پرسپولیس شد.

وی در واکنش به اینکه پیش از این عنوان کرده بود همین تیم پرسپولیس در صورت خوب هدایت شدن توانایی قهرمان شدن هم دارد و چرا اکنون حرف دیگری می‌زند، گفت: رسانه‌ها همیشه اینگونه قضاوت می‌کنند که ما شنیده‌ایم و برخی‌ها گفته‌اند! بر اساس شنیده‌ها و گفته‌ها نمی‌توان صحبت کرد. من هیچ وقت نگفتم که این تیم را قهرمان می‌کنم. بهتر است در این خصوص سندی بیاورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از جو سکوها و شعار هواداران نمی‌ترسد، خاطر نشان کرد: مطمئناً شعار سکوها تأثیری روی کار ما ندارد اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند به دوست داشتن سکوها نیست. به نظرم پرسپولیس تا به اینجا خوب کار کرده و از عملکرد فنی‌اش قابل قبول بوده است.

درخشان همچنین درباره شرایط میلاد کمندانی و اینکه چرا این بازیکن در ترکیب قرار نمی‌گیرد و آیا پیشنهاد اروپایی دارد، گفت: از شما می‌شنوم که او پیشنهاد اروپایی دارد. کمندانی بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است که مطمئناً پس از آماده شدنش به نحو شایسته از او استفاده خواهیم کرد.

وی که در بازی مقابل سایپا مایکل اومانیا را یک خط جلوتر از پست تخصصی‌اش قرار داده بود و او در بین مدافعان قرار نداشت، درباره اینکه آیا تغییر پست این بازیکن دائمی است یا فقط برای این بازی اومانیا در خط هافبک بازی کرد، اظهار داشت: وقتی یک تیم با ترکیبی بازی می‌کند که بازیکنانش به خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند رفته رفته می‌تواند بهتر شود اما وقتی ما در این بازی سه مهره کلیدی خود را از دست دادیم، چاره‌ای نداشتیم که یکسری تغییرات در ترکیب ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: محمد نوری، رضا حقیقی و هادی نوروزی در این بازی در اختیار ما نبودند و به همین دلیل یکسری تغییرات در ترکیب تیم ایجاد کردیم و مجبور شدیم اومانیا را یک خطر جلوتر ببریم.

درخشان ادامه داد: مایکل به خوبی توانست مقابل سایپا دستورات را اجرا کند و او در پست جدیدش موفق بود، چرا که اومانیا یک بازیکن استاندارد به شمار می‌رود که در جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشته است. شاید در بازی‌های بعدی نیز از او در یک خطر جلوتر استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا جدا شدن بازیکنانی مانند ماهینی از این تیم و اضافه شدن آنها به تیم‌های رقیب به ضرر سرخپوشان تهرانی است یا خیر، گفت: سؤال من این است که چرا بازیکنان را گلچین کرده‌اند و آنها را به تراکتورسازی می‌دهند؟! پرسپولیس در این بین مظلوم واقع شده و به ما اجازه نمی‌دهند هر بازیکنی که می‌خواهیم، بگیریم. لیست بازیکنان را جلوی تراکتوری‌ها گذاشته‌اند تا آنها هر کسی را که می‌خواهند انتخاب کنند، آن وقت ما باید با این شرایط کارمان را سپری کنیم. ما واقعاً مظلوم واقع شده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها