أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۱۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
دبیرشورای نگهبان گفت:همانطور که شاهد بودیم آیت الله مهدوی کنی با قاطعیت و محبوبیت بسیار زیاد برای ریاست مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده و در این مدت تدابیر و اندیشه های بسیار خوبی داشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله احمد جنتی  با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله مهدوی کنی گفت: من قبل از انقلاب ایشان را به صورت عادی در راهرو محلی که قرار داشتیم می دیدم ایشان بسیار با متانت و صبور بودند.

دبیرشورای نگهبان افزود:بعد از انقلاب نیز با ایشان همراه شده به مشکلات و مسائل کشور رسیدگی کردیم و پا به پای هم کار کردیم.

وی با بیان اینکه در تمام مشکلات و جریانات با هم مشورت می کردیم ادامه داد: ایشان تدابیر ارزشمندی داشته و با متانت رفتار می کردند.

آیت الله جنتی با اشاره به دغدغه های آیت الله مهدوی کنی درمورد جریانات روز کشور و منطقه تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی با توجه به مسائل روز کشور از بعضی جریانات سیاسی ناراحت می شدند و دوست نداشتند بعضی مسائل به خصوص جریان فتنه پیش می آمد.

وی تأکید کرد: در جریان فتنه افرادی بودند که اغفال شده بودند ایشان ناراحت و بسیار دل نگران بودند که چرا این افراد مقابل نظام قرار گرفته اند.

آیت الله جنتی با اشاره به ریاست مرحوم مهدوی کنی در مجلس خبرگان رهبری افزود: همانطور که شاهد بودیم ایشان با قاطعیت و محبوبیت بسیار زیاد انتخاب شده و در این مدت تدابیر و اندیشه های بسیار خوبی داشتند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: امیدواریم فرد بعدی که مسئولیت ریاست مجلس خبرگان را خواهد داشت هم مانند ایشان قابلیت های بارز و ویژگی های اخلاقی ایشان را داشته باشند و بتواند به نظام جمهوری اسلامی خدمت کند.

آیت الله جنتی با اشاره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:مشتری پرو پاقرص برنامه های شما هستم و همیشه آنها را  پیگیری می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها