أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۱۴۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
جبهه پايداري انقلاب اسلامي طي پيامي درگذشت حضرت آيت الله مهدوي كني را تسليت گفت.
جبهه پايداري انقلاب اسلامي طي پيامي درگذشت حضرت آيت الله مهدوي كني را تسليت گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمة لا يسدها شيئ

رحلت عالم رباني، يار ديرين امام راحل (ره) و رئيس مجلس خبرگان رهبري حضرت آيت الله مهدوي كني موجب داغدار شدن دلهاي ارادتمندان و دوستداران ايشان شد.

آن عالم مجاهد و پارسا كه دوران زندگي خود را وقف مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامي و منافقان گذراند و به تعبير رهبر معظم انقلاب همه جا و همه وقت در موضع يك عالم ديني و يك سياستمدار صادق و يك انقلابي صريح ظاهر شد.

آيت الله مهدوي كني در همه دوران عمر پربركتش در برابر هجمه ها عليه آرمانهاي امام و ولايت ايستادگي نمود و با بصيرت افزايي نقش خود را در فراز و نشيب هاي انقلاب ايفا كرد. قبول مسئوليت هاي سخت در دوران امام(ره) و مقابله با فتنه هاي 78 و88 گوشه اي از مجاهدت هاي هوشمندانه ايشان بود.

جبهه پايداري انقلاب اسلامي اين ضايعه را به محضرامام عصر عج، امام خامنه اي، مراجع تقليد، جامعه حوزوي و دانشگاهي و ملت شريف ايران تسليت عرض مي كنيم و براي بيت آن مرحوم صبر جميل و اجز جزيل خواستاريم

مرتضي آقاتهراني
دبير كل جبهه پايداري انقلاب اسلامي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها