يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۲۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
شاهد احمدلو:
شاهد احمدلو از تلاش برای ساخت فیلم تازه‌اش با نام «کتک خور» خبر داد که به افراد حاشیه سینما می‌پردازد و تأکید کرد فعلا قصد ساخت سریال را ندارد.

به گزارش پایگاه 598 ، شاهد احمدلو کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه چرا سریال تازه‌ای در تلویزیون نمی‌سازد، اظهار کرد: فعلا نمی‌خواهم سریال بسازم، چون فرصت مناسبی که بتوانم ظرفیت‌های بیشتری از خودم را در ساختار سریال نشان بدهم و موقعیت مناسبی داشته باشم، برایم پیش نیامده است.

وی افزود: از این رو در یکی دو سال گذشته برای ساخت فیلم سینمایی‌ام دورخیز کرده‌ام. هومان فاضل فیلمنامه فیلم را بر اساسی طرحی از خودم نوشته است. اسم این فیلم «کتک خور» است و در حالی رایزنی برای تولید و تهیه آن هستیم.

پرداخت به «کتک‌خور»های سینما در فیلم تازه احمدلو

کارگردان سریال «سه دونگ، سه دونگ» با بیان اینکه فعلا قصد ندارد خلاصه داستان فیلم را بگوید، ادامه داد: بگذارید زمانی که ساخت فیلم قطعی شد، خلاصه قصه‌ آن را می‌گویم. تنها به این نکته اشاره کنم که فضای این کار مربوط به دلبستگی‌های خودم است و به مسائل اجتماعی با نگاه طنز می‌پردازد.

احمدلو یادآور شد: در این فیلم زندگی افرادی از حاشیه سینما را مورد توجه قرار می‌دهم.

وی درباره برنامه‌ریزی‌اش برای سریال‌سازی در تلویزیون نیز گفت: اگر فرصت و پیشنهاد خوبی باشد حتما قبول می‌کنم اما اکنون مشغول هماهنگی فیلم سینمایی هستم.

همه چیز مناسب باشد بازی را ادامه می‌دهم

بازیگر فیلم سینمایی «سرب» در پایان درباره رویکردش نسبت به بازیگری نیز توضیح داد: اگر فیلمنامه خوبی باشد و ابزار و معیارهایی که برایم درباره بازی در یک فیلم مهم است، از جمله فیلمنامه، کارگردان، تهیه کننده و بازیگران را داشته باشد، از آن استقبال می‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها