أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۲۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
زمانی بیمه نامه که ناشی از فعالیت بیمه گذاران مورد وصف باشد را پس از احراز مسولیت با در نطر گرفتن شرایط بیمه نامه بدون اخذ وجه جبران می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صنعت بیمه، مدیر بیمه دی استان بوشهر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و یارانش بیمه دی در نظر دارد طرح بیمه رایگان سوگواران حسینی را جهت رفاه حال سوگواران به آن امام هما را در استان بوشهر بیمه نماید.

محمد صادق حاجیانی عنوان کرد: موضوع بیمه مسولیت مدنی بیمه گذاران (هیات امنای مساجد و تکایا  و حسینیه ها ) در قبال خسارات جانی وارده به خادمین و کلیه دست اندرکاران هیات و عزاداری در محدوده مکانی و زمانی بیمه نامه که ناشی از فعالیت بیمه گذاران مورد وصف باشد را پس از احراز مسولیت با در نطر گرفتن شرایط بیمه نامه بدون اخذ وجه جبران می کند.

ضمنا اعتبار طرح از 4/8/93لغایت 13/8/93میباشد لذا هیات امنای مساجد و تکایا میبایست ظرف مدت مذکور نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه نزد بیمه دی استان واقع در خ استاد مطهری جنب ساختمان زیتون اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها