أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۲۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
رضا عنایتی مهاجم سالهای گذشته استقلال که امروز با پیراهن پدیده به میدان می‌رود، دوست ندارد بعد از گل زدن به استقلال شادی کند. او می گوید:«اگر هت تریک کنم و یا اینکه گلهای بیشتری به استقلال بزنم، هرگز خوشحالی نمی‌کنم.»
عنایتی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد بازی استقلال و پدیده مشهد، صحبت کرد.
روحیه بالای پدیده
یعد از پیروزی در دیدار آخر پدیده مقابل گسترش پیش از وقفه در لیگ، ما با روحیه خوبی به تعطیلات رفتیم و یک اردوی یک هفته ای در کیش را هم پشت سر گذاشتیم. پس از آن توانستیم با روحیه بالا به مرحله بعد جام حذفی با شکست خانه به خانه ، به مرحله بعد صعود کنیم. الان هم بازیکنان ما آماده دیدار مهم با استقلال هستیم.»
پدیده حریف آسانی برای استقلال نیست
رضاعنایتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند بنا بر آمارپیروزی مقابل تیمهای مشهدی و سابقه پیروزی پر گل 5-0 مقابل ابومسلم ، گفت:«در آن زمان و در دیدارجام حذفی، من در استقلال نبودم. در آن مقطعی بود که به امارات رفته بودم. اما استقلال به هیچ وجه نباید فکر کند که در مشهد مقابل پدیده کار آسانی دارد. ما حریف ساده ای برای استقلال نیستیم و بازیکنان ما انگیزه های زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند.
دوست دارم استقلال در مشهد ببازد، اما قهرمان شود!
مقابل استقلال بازی کردن همیشه برای من سخت است. خاطراتی که من در استقلال و با هواداران این تیم دارم. هرگز از ذهنم بیرون نمی رود. اما در فوتبال حرفه ای من در حال حاضر بازیکن پدیده مشهد هستم و به این تیم تعهد دارم و دوست دارم پدیده برنده زمین باشد همه تلاشم را هم برای نتیجه گرفتن تیمم به کار می گیرم. دوست دارم استقلال در مشهد ببازد، اما در پایان قهرمان لیگ شود!
هت تریک کنم هم، شادی نمی کنم
من در دیدار مقابل استقلال تمام تلاشم را می کنم که بعنوان فووروارد پدیده، گل بزنم. اما به هیچ عنوان از من شادی گل خاصتی را نخواهید دید. حتی اگر هت تریک کنم، یا خیلی گل بزنم هم به احترام هواداران این تیم که خاطرات خوشی را از آنها دارم، هرگز شادی نمی کنم یا عکس العملی نشان نمی دهم. آقای قلعه نویی هم سالها مربی من بوده و من پیش از شروع بازی از او رخصت می گیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها