يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۲۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
عربستان:
عربستان سعودی سندی که ادعا می‌کند نتایج نهادهای اطلاعاتی این کشور پادشاهی است به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تحویل داده و در آن مدعی شده کشورهای ۱+۵ آمده توافق هسته‌ای با ایران به هر قیمتی هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، عربستان سعودی سندی که ادعا می‌کند نتایج نهادهای اطلاعاتی این کشور پادشاهی است به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تحویل داده و در آن مدعی شده کشورهای ۱+۵ خواستار توافق هسته‌ای با ایران به هر قیمتی هستند.
پایگاه خبری «ورلد نت‌دیلی» ضمن اعلام این خبر افزود در این سند ادعا شده توافق جامع هسته‌ای با ایران به این کشور اجازه می‌دهد تا علی‌‌رغم خطوط قرمز مد نظر کشورهای غربی بتواند با دستیابی به ذخایر اورانیوم کافی تصمیمش برای ساختن سلاح هسته‌ای را ظرف چند ماه عملی کند.
منابعی در درون شورای همکاری خلیج فارس می‌گویند این گزارش که در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا تدوین شده به اعضای این شورا توصیه می‌کند با اعمال فشار بر کنگره، نمایندگان آمریکایی را از تأیید هر گونه توافقنامه‌ای که به ایران اجازه داشتن تأسیسات هسته‌ای، حتی برای مقاصد صلح‌آمیز را می‌دهد، برحذر دارند.
سعودی‌ها در این گزارش ادعا کرده‌اند که ایران با توجه به آنکه سالها جنبه‌هایی از برنامه اتمی‌شان را مخفی کرده قابل اعتماد نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها