أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۲۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
باخت دژاگه مقابل بازیکن سابق استقلال/
در آغاز هفته هشتم لیگ ستارگان قطر سه‌شنبه شب ام‌صلال موفق شد در زمین العربی با نتیجه یک بر صفر پیروز شود. در این دیدار که اشکان دژاگه برای العربی و پژمان منتظری برای ام‌صلال 90 دقیقه در میدان حضور داشتند، عبدالقادر الیاس آدم در دقیقه 22 تک گل پیروزی بخش ام‌صلال را به ثمر رساند. همچنین با اخراج یوسف رمضان در دقیقه 90 العربی لحظات انتهایی بازی را 10 نفره پشت سر گذاشت.
العربی با وجود این شکست با 12 امتیاز و پیش از برگزاری سایر دیدارهای هفته در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت، ام‌صلال نیز 11 امتیازی شد و موقتاً به رده هفتم جدول رسید.
در دیگر دیدار سه‌شنبه شب، الشحانیه که از ابتدا مهرداد پولادی را در ترکیب داشت و مسعود شجاعی هم در 13 دقیقه پایانی برای آن بازی کرد، مقابل الغرافه با 3 گل شکست خورد.
لیساندرو لوپز دقیقه 14، آندرسون لوئیز نینی دقیقه 30 و عبدالغنی منیر مزید دقیقه 45 برای الغرافه گلزنی کردند تا این تیم با 14 امتیاز در رده چهارم جدول جای بگیرد. الشحانیه نیز با 4 امتیاز در لیگ 14 تیمی قطر سیزدهم است.
در ادامه دیدارهای این هفته الاهلی که مجتبی جباری و سیدجلال حسینی را در اختیار دارد، امشب (چهارشنبه) برابر الخریطیات قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها