يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۲۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
دوربین های صدا و سیما با اسکورت نیروی انتظامی به ثامن رفتند/

با اتفاقاتی که در مشهد رخ داده مشخص نیست که آیا بازی تیم‌های استقلال- پدیده پخش می‌شود یا نه. در حالی که از صبح امروز هواداران فوتبال در مشهد با تهیه بلیت بازی به سوی ورزشگاه رهسپار شده‌اند اما از مشهد خبر می‌رسد که مسئولان ارشد این استان دستور اکید به صدا و سیمای خراسان داده‌اند که به هر نحوی که هست باید این دیدار به صورت زنده پخش مستقیم شود و به همین دلیل دوربین‌های صدا و سیمای این مرکز با اسکورت نیروی انتظامی راهی ورزشگاه ثامن شده است. گویا مسئولان ارشد استان خراسان خواستار پخش مستقیم این بازی هستند و اعلام داشته‌اند به هر نحوی که هست این دیدار باید به صورت زنده از تلویزیون پخش شود.

این در حالی است که غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در جلسه‌ای که با مسئولان شهر مشهد داشته اعلام کرده که به گفته مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هیچ دوربین تلویزیونی حق حضور در ورزشگاه را ندارد و بهروان تاکید کرده که به دستور تاج در صورتی که اولین دوربین وارد ورزشگاه شد آنها با مسئولان تیم استقلال تماس بگیرند تا به استادیوم نیایند.

همچنین گزارشگران برنامه نود هم از تهران راهی مشهد شدند تا اگر مجوز حضورشان در استادیوم صادر شد بتوانند از این بازی گزارش تهیه کنند.

حالا باید دید با این شرایط آیا بازی پدیده با مقابل استقلال برگزار می‌شود یا نه و در صورت برگزار شدن آیا این بازی پخش تلویزیونی خواهد شد یا نه.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
خیلی بد بود خاک تو سرتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها