أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۲۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
نشست کارشناسی ایران و گروه ۱+۵ به ریاست بعیدی‌نژاد و استفان کلمنت و به منظور بررسی نحوه رفع اختلافات، امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) در شهر وین برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: نشست کارشناسی ایران و گروه 1+5 (آلمان، فرانسه، انگلستان، روسیه، چین و آمریکا) به منظور بررسی را‌ه‌های حل اختلافات از امروز -چهارشنبه- به مدت 2 روز در شهر وین برگزار می‌شود.
 
در همین راستا حمید بعیدی نژاد در راس هیئت کارشناسی ایران امروز عازم اتریش شده و قرار است نشست کارشناسی صبح در وین برگزار شود.
 
 موضوع در دستور کار نشست کارشناسی، چند موضوعی است که بر اساس تصمیم نشست سه جانبه ظریف، کری و اشتون نیاز به تبیین بیشتر کارشناسی دارد و جلسه با تمام اعضای 1+5 در وین خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها