يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۳۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
در گذشته فکر می کردند که با رسیدن قرن بیست و یکم انسان ها با خودروی خود پرواز می کنند و خیابان ها به آسمان ها می روند اما حالا همه خودروها به خیابان چسبیده اند و ما در قرن حاضر خودروهایی برای آیندگان ترسیم می کنیم که می توانند ذهن خوانی کنند.

بسیاری از دستگاه های پیشرفته ساخته شده اند که می توانند رشته های عصبی مغز را آنالیز کرده و فکر شما را حدس بزنند حالا فرض کنید این امکانات به خودروی شما منتقل شود، نتیجه آن حتما خودرویی مانند «Neuron» می شود.

«Neuron» طرحی از «یان کتل» است که می تواند زهن راننده را خوانده یا از آن رانندگی یاد بگیرد.  داخل این خودرو مملو از حسگرهای مختلف است که می تواند راننده را آنالیز کند و پس از مدتی تمام تصمیم های شما را جلوتر می داند و انجام می دهد. این خودرو فرمان و پدال ندارد و همه چیز با تفکر کنترل می شود. طرح این خودرو از لحاظ ظاهری نیز بسیار عجیب است و نگاه کردن به آن باعث تعجب می شود. به نظر شما بشر روزی قادر به ساخت این خودرو خواهد شد ؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها