يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۳۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
امشب رونالدو همراه با رئال مادرید برای دیدار با لیورپول دوباره به انگلیس برگشته تا به یاد سال های گذشته دوباره در این کشور به میدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد می گوید که فرگی یک سال قبل از انتقال کریس به رئال مادرید تصمیمش را برای جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ را گرفته بود.



کی‌روش روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه پرتغالی درباره نحوه ارتباطش با رونالدو اظهار داشت: چیزهای زیادی در زندگی شخصی من هست که رونالدو از آنها مطلع است و در زندگی شخصی رونالدو هم چیزهای شخصی متعددی وحود دارد که من از آنها باخبرم، اما هرگز این مسایل را نگفته‌ایم.



کی‌روش تاکید کرد: مثلا تصمیم نهایی برای فراهم شدن مقدمات جدایی رونالدو از منچستریونایتد و رفتنش به رئال مادرید در خانه من و در میان خانواده‌ام گرفته شد.در این زمینه وقتی شک و تردیدها زیاد شد من رونالدو و فرگوسن را به خانه‌ام آوردم و ما سه نفر نشستیم. در همان جلسه تصمیم گرفته شد که رونالدو یک سال دیگر در منچستریونایتد بماند و فصل بعد راهی رئال مادرید شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها