أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۳۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس از هیأت مدیره خواستار جذب دو مهاجم جدید شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان که به عملکرد خط حمله تیمش انتقاد دارد در تماسی با رییس هیأت مدیره باشگاه از وی درخواست کرده که با در نظر گرفتن هزینه های جذب دو مهاجم، تمهیداتی در نظر بگیرند که در نیم فصل خط حمله این تیم تقویت شود.

 

خبر دیگر از باشگاه سرخ ها اینکه پیرو انتشار فیلمی از میز کار اسپانسر باشگاه پرسپولیس در رسانه ها و انتقاد برخی از ارگان ها با نحوه برخورد صورت گرفته با اسپانسر پرسپولیس، تمهیدات جدیدی برای ورود و خروج خبرنگاران در این باشگاه در نظر گرفته شده است.

 

بر اساس این گزارش، مسئول انتظامات باشگاه صبح امروز مقابل در ورودی ساختمان باشگاه گفت: «به دستور سیاسی از این پس چون آن فیلم از داخل باشگاه به بیرون رفته هیچ خبرنگاری بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه حق ورود به ساختمان را ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها