أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۳۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
بازیکن جوان و ایرانی تیم فوتبال نایمخن هلند گفت: «من از آقای مجیدی ناراحتی و دلخوری‌ای ندارم و همیشه برای بزرگ ترهای فوتبال احترام قائل هستم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی،علیرضا جهانبخش به حرف‌های فرهاد مجیدی در برنامه 90 که گفته بود او را نمی‌شناسد، این گونه واکنش نشان داد: «من برنامه 90 را مستقیم می‌دیدم چون روز سه‌شنبه استراحت داشتیم. من از صحبت‌های آقای مجیدی ناراحت نشدم و ایشان بعد از حرف‌هایشان عذرخواهی نیز کردند.»

 

جهانبخش ادامه داد: «باور كنید اگر آقای مجیدی بعد از حرف‌هایش عذرخواهی هم نمی‌كرد، من حرفی نمی‌زدم چون همیشه برای بزرگ ترهای فوتبال و پیشكسوتان خودم احترام قائل هستم.»

 

مهاجم ایرانی نایمخن تأكید می‌كند: «من از آقای مجیدی ناراحتی و دلخوری‌ای ندارم. شاید شرایط برنامه 90 به گونه‌ای بود كه ایشان آن گونه حرف زدند. از سوی دیگر من هم فقط دو سال در لیگ برتر بازی كردم به همین دلیل شاید شناخت زیادی از من نداشته است.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها