أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۳۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: «با متخلفان در قرارداد ماهيني با تراكتورسازي برخورد خواهد شد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سردار موسي كمالي درباره انتشار خبر قرارداد ماهيني با تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: «هيچ يك از اين فوتباليست‌ها حق بستن قرارداد ندارند. اينها بايد در ستاد كل تقسيم شوند و در تيم‌هايي كه ما تعيين مي‌كنيم به سربازي بروند، بنابراين موضوع قرارداد ماهيني با تراكتورسازي در حال بررسي است و قطعا پيگيري‌ها و برخوردهاي لازم در صورت صحت خبر، با متخلفان انجام خواهد شد.»

 

وی درباره دعوای ملوان و تراکتورسازی بر سر این بازیکن تاکید کرد: «ما بايد بگوييم كه اين دسته از فوتباليست‌ها به كدام تيم‌ها بروند. درباره ماهيني نيز بايد بگويم كه وي به تيم تراكتور داده نخواهد شد و احتمالا بايد در ملوان بازي كند.»

 

کمالی درباره اينكه برخي از رسانه‌ها مطرح مي‌كنند فوتباليست‌هايي نظير عشوري و ماهيني كه كارت‌پايان خدمت‌شان باطل شد به جاي تنبيه، تشويق شده‌اند، اظهار داشت: «چنين موضوعي صحيح نيست. در رابطه با فوتباليست‌هايي كه تخلف كرده‌اند دو تنبيه را در نظر گرفته‌ايم؛ اول اينكه كارت‌شان باطل شده و بايد به سربازي بروند و دوم اينكه در محاكم قضايي به جرم‌شان رسيدگي خواهد شد.»

 

وی با بيان اينكه تصميم بر اين شد تا اين فوتباليست‌ها در تيم‌هاي نيروهاي مسلح طول مدت خدمت سربازي‌شان را بگذرانند، تصریح كرد: «اگر اين افراد را به پادگان‌ها مي‌فرستاديم ممكن بود كه عده‌اي مطرح كنند كه اينها جوانند و جزو سرمايه‌هاي ورزشي كشور محسوب مي‌شوند. بنابراين تصميم نهايي اين شد كه به اين افراد اجازه بازي اما تنها در تيم‌هاي نيروهاي مسلح داده شود كه البته در اين خصوص نيز اين ستاد كل است كه تعيين مي‌كند هر بازيكن به كدام تيم بايد برود. منتها با اين شرط كه تيم‌هاي نظامي حق پرداخت پول به اين بازيكنان ندارند و تنها حقوق سربازي به اين بازيكنان داده خواهد شد.»

 

كمالي در پايان اضافه كرد: «تمامي اين بازيكنان بايد پس از موعدي كه براي اعزام‌شان در نظر گرفته شده دوران آموزشي را طي كرده و بعد به خدمت سربازي بروند.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها