امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۳۳۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «می‌خواستم به همه ثابت کنم که بازیکن کم کاری نیستم. هر کسی که بازی را دید متوجه شد که من با جان و دل بازی کردم.»

به گزارش پایگاه 598 به رنقل از تسنیم،مهرداد کفشگری در مورد شکست پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «اصلاً مستحق باخت نبودیم، چون سایپا جز شوت میداودی موقعیتی نداشت. واقعاً باختن در این شرایط سخت بود، ای کاش سایپا خیلی خوب بود تا به این اندازه ناراحت نمی‌شدیم.»

 

وی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به بازیکنان این تیم بعد از شکست مقابل سایپا عنوان کرد: «هواداران حق دارند ناراحت باشند. آنها از پرسپولیس انتظار دارند و می‌خواهند تیم‌شان در صدر جدول باشد.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «ما سه بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل داریم و یک بازی هم در جام حذفی. اگر نتوانیم در این بازی‌ها موفق شویم آن‌وقت کارمان دشوار می‌شود.»

 

کفشگری درباره ترکیب جدید خط هافبک پرسپولیس در بازی با سایپا، گفت: «اومانا در پست هافبک دفاعی روز خوبی داشت و مسئولیت‌هایش را به خوبی انجام داد. ما در کار دفاعی خیلی خوب بودیم و به حریف موقعیت ندادیم اما در کار هجومی نتوانستیم موفق عمل کنیم.»

 

وی در مورد اینکه بازی پرسپولیس و سایپا به صورت زنده از سیما پخش نشد، خاطرنشان کرد: «من به این چیزها فکر نمی‌کنم. هدف ما این بود که در بازی برابر سایپا به پیروزی برسیم تا مشکلات پرسپولیس حل شود اما این اتفاق رخ نداد.»

 

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا با ناراحتی صحبت می‌کند، تصریح کرد: «ناراحت هستم، چون بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی وقتی بازی کردم تیم باخت. این همه دویدم و زحمت کشیدم اما به راحتی گل خوردیم. البته وجدانم راحت است، چون کم نگذاشتم.»

 

وی تصریح کرد: «مسئله دیگری که ذهنم را مشغول کرده بود این بود که می‌خواستم به همه ثابت کنم که بازیکن کم‌کاری نیستم. هر کسی که بازی را دید متوجه شد که من با جان و دل بازی کردم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها