يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۳۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
رایان گیگز‌، کمک مربی منچستر یونایتد، آنخل دی ماریا را هیجان انگیز‌ترین خرید شیاطین سرخ معرفی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز و به نقل از یاهو اسپرت، کمک مربی لوئیس فن خال معتقد است از میان همه خرید‌های انجام شده توسط منچستر‌یونایتد، آنخل دی ماریا از بقیه برای تیم تاثیر گذارتر بوده است.


 
 رایان گیگز‌ در سایت اختصاصی یونایتد نوشت: تماشای فوتبال بازی کردن فالکائو، فن پرسی و رونی در میانه زمین بسیار جذاب است ،‌آنان در کنار هم خیلی خوب هنرنمایی می‌کنند اما دیدن دی ماریا‌ در میان دیگر بازیکنان هیجان انگیز است او از آن دسته بازیکنانی است که حاضر هستید هر چقدر لازم باشد پول برایش پرداخت  کنید دی ماریا خیلی سریع در محوطه جریمه حرکت می‌کند، پاس گل می‌دهد و همه تلاش خود را بکار می‌بندد.


 
 گیگز‌ در مورد همکاری با فن خال گفت: من هر روز این فرصت را دارم که تحت هدایت مربی بزرگی مثل فن خال باشم، این موضوع برایم لذت بخش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها