يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۳۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هواداران پرسپولیس آنهایی بودند که در حمایت از تیم خود اجازه ندادند شعارها علیه من ادامه یابد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان درباره شکست تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: «ما واقعا بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه ای که به دست آمد عادلانه نبود. تنها مساله ای که باعث شد بازی را یک بر صفر واگذار کنیم، رخ دادن یک اشتباه از سوی نیلسون بود. او روی زمین سر خورد و نتوانست توپ را کنترل کند.»

 

وی ادامه داد: «تیم سایپا به غیر از دو شوت از پشت محوطه جریمه که یکی به تیر دروازه خود و دیگری وارد دروازه شد، دیگر هیچ موقعیتی نداشت. آنها حتی به محوطه ما نیز نرسیدند. برای جلالی احترام قائل هستم و معتقدم او نظرش را گفته اما تیمی که یک فرصت گلزنی نیز ایجاد نکرده، چطور تیم برتر میدان بوده است؟»

 

سرمربی پرسپولیس درباره پخش نشدن بازی های لیگ برتر تاکید کرد: «من کاملا از تصمیم صدا و سیما مبنی بر پخش نشدن بازی ها حمایت می کنم چون حق پخش تلویزیونی حق فوتبال است. قانون فیفا و AFC می گوید این حق باید پرداخت شود. البته این مساله اصلا زیبا نیست و شکل خوبی برای فوتبالمان ندارد. در دنیا چنین امری حل شده است و چنین چیزهایی دیده نمی شود. البته ما از این داستان ضرر کردیم چون در روزی که عالی بازی کردیم باختیم و چون هیچ کس بازی را ندیده فکر می کنند ما خوب بازی نکرده ایم.»

 

درخشان در پاسخ به این پرسش که به نظر شما آخر این داستان چه می شود، اظهار داشت: «اگر حق پخش را ندهند، بازی ها پخش نمی شود و هوادار بیشتر به ورزشگاه می آید. این وسط صدا و سیما ضرر می کند و آسیبی به فوتبال نمی رسد.»

 

وی در ادامه گفت: «تیم ما مصدومان و محرومان زیادی دارد. در بازی دیروز فقط بازیکن داشتیم که دوتای آنها دروازه بان بودند. روز قبل از بازی نزد مهدی تاج رفتم و خواهش کردم که کارت بازی مهدی جعفرپور صادر شود ولی این اتفاق رخ نداد. با این شرایط ما چه باید بکنیم. هر جابه جایی بخواهیم بکنیم نیز بی تاثیر است چون دستمان خالی است. ناگزیر شدیم به بازیکنان امید میدان دهیم اما آنها هم توانایی بازی در لیگ برتر را نداشتند و نتوانستند به تیم کمکی انجام دهند.»

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده تیمش خوشبین است، عنوان کرد: «با این شرایط که نمی توانم خوشبین باشم. اگر مصدومانمان برسند و تیم تقویت شود می توانیم خوشبین باشیم. ما هفته آینده بازی دشواری با پیکان داریم و امیدوارم با رسیدن بازیکنان مصدوم بتوانیم کارآیی لازم را داشته باشیم و یک نتیجه خوب کسب کنیم.»

 

درخشان درباره شعارهایی که علیه خودش در ورزشگاه سر داده شد، بیان داشت: «آنهایی که علیه من شعار دادند هوادار واقعی پرسپولیس نبودند؛ هواداران پرسپولیس آنهایی بودند که در حمایت از تیم خود اجازه ندادند این شعارها ادامه یابد. آنهایی که این طور رفتار می کنند، افرادی اند که به دنبال سوءاستفاده های شخصی هستند.»

 

وی درباره تشویق علی دایی نیز گفت: «من نظری در این خصوص ندارم!»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شنیده می شود قرار است بازیکنان جریمه شوند، افزود: «ما چه باید بکنیم؟ داشته های ما همین است، نمی توانیم جریمه شان کنیم. نمی‌توانیم جو تیم را به هم بریزیم. بازیکنان خودشان باید شرایط را درک کنند و بفهمند در چه تیمی دارند بازی می کنند. باید بدانند که کم کاری نکنند و بیشتر تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد. با این حال امروز با آنها صحبت می کنم و تذکرهای لازم را می دهم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها