يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۳۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال سایپا می گوید که در بازی دیروز مقابل پرسپولیس شرمنده هواداران قرمز شدم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از نکات بازی دیروز پرسپولیس و سایپا، بازی درخشان ابراهیم شکوری بود که به خوبی از پس امید عالیشاه برآمده بود.

 

اواسط نیمه دوم وقتی در چند صحنه شکوری خیلی خوب عالیشاه را مهار کرد، هواداران پرسپولیس برای او خواندند «شکوری، راه بده به تیمت.»

 

شکوری پس از بازی با تشکر از پرسپولیسی ها در صفحه اجتماعی خود نوشت: «واقعا سخته كه بخوای واسه عشقت كاری بكنی و نتونی. نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت. بدترین تشویق زندگیم بود. شرمنده همه قرمز.»

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها