أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۳۳۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
وقتی از بنگر به عنوان مهاجم استفاده می‌کنند، این یک فاجعه فوتبالی است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مرتضی فنونی‌زاده گفت: امروز بخاطر اینکه دوربین‌ها را به استادیوم راه ندادند، به همراه آقای محرمی به استادیوم آمدیم و در بین تماشاگران نشستیم، نارضایتی آنها را از نزدیک دیدیم. به نظر من تیم دایی خیلی بهتر از تیم درخشان بود و بهتر بازی می‌کرد.



او افزود: پرسپولیس بعد از خوردن گل نه تاکتیکی تیمی و نه حمله ای برای جبران داشت. آقای درخشان نباید این تیم را قبول می‌کرد. بعضی از این بازیکنان قابلیت حضور در پرسپولیس را ندارند. مردم در باران می‌آیند و این بازی ضعیف را می‌بینند حق دارند شعار می‌دهند، بی‌غیرت. پرسپولیس با این وضعیت در نیم فصل اول رتبه دو رقمی می‌گیرد.

 

وقتی از بنگر به عنوان مهاجم استفاده می‌کنند، این یک فاجعه فوتبالی است. علی پروین را می‌گفتند بی‌سواد است، ولی تیم را خوب ارنج می‌کرد و بهترین نتایج را می‌گرفت. ولی این را مطمئن باشید که پرسپولیس امسال استقلال را می‌برد، هر وقت پرسپولیس ضعیف‌تر بوده استقلال را برده و این را تجربه نشان داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها