يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۳۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
برنامه نود اين هفته به اندازه کافي مواد خام براي پيش رفتن طبق کنداکتور هميشه ندارد. عادل فردوسي پور فعلا 3 بازي هفته دوازدهم ليگ را از دست داده و البته امروز هم ممکن است 5 بازي ديگر را از کف بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، با این حال عکس ها ممکن است به کمک ما بیایند، عکسی مثل این که به صحنه جنجالی داوری در این بازی دلالت دارد، زمانی که محمدرضا خانزاده با تکلی خشن بازیکن سایپا را سرنگون کرد و کارت زرد گرفت، اگرچه سایپایی ها اعتقاد داشتند خانزاده باید اخراج می‌ شد.

مسابقه دیروز یک صحنه مشکوک پنالتی هم در لحظات پایانی داشت که البته تصویری از آن موجود نیست. به هر حال وقتی که صحنه های داوری نباشد چیزی هم برای افسوس خوردن و یاد کردن نیست. این بازی واقعا تمام شده و رفته!



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها